Aktywne Wpisy
![sieporobilo](https://wykop.pl/cdn/c0834752/13d16347015c5e0f0e5c0a3096d8e3c58ad327077da3dd4080445dbe5cca5d2b,q60.jpg)
sieporobilo +229
ogolnie to zabawna historia, z ktorej mozna sporo wyciagnac, stwierdzilem, ze skoro wszystko stracilem, pewnie nie wroce do starych zajec tak szybko, wiec zdecydowalem ze napisze o tym ksiazke o gang stalkingu, bedzie duzo o klamstwie, metodach manipulacji, epidmii narcyzmu, naiwnosci, moralnosci, roli religii, o grach("ze powoduja agresje?" yy nie, o pozytywnym wplywie gier mmorpg na mezczyzn zmagajacych sie z depresja), i wiele innych moze cos wrzuce tu jak zdaze.
niektore motywy
niektore motywy
#cpp #programowanie #naukaprogramowania
źródło: comment_TnBoBwGSnps70JrYx81mJIpB1K3tY4Th.jpg
Pobierz@Pierwiastek_z_Czech: Tak ;)
@Pierwiastek_z_Czech: A kto by się przejmował jakimś komentarzem w nawiasie :D
źródło: comment_pscmxpFdNjXUWdZZKjCaN1csPSFdekbJ.jpg
PobierzKilka lat z dala od języków, gdzie trzeba samemu zarządzać pamięcią i zapomina się o takich przyjemnościach :D
@zly_dzien: A to nie jest tak że cout czeka na zmienna, dostaje c-stringa i dodajac do niego inta, wskazujemy nowy poczatek tablicy i od tego miejsca zaczyna sie drukowanie az do \0, czyli robimy cos w stylu
char a[6] = "tekst";
cout << a+2;
output:
kst
1. "x = " -4 znaki
2. "y = &x = " - 10 znaków
W pamięci są ułożone zapewne jeden za drugim(cout to standardowe wyjście procesu, traktowane przez system jak deskryptor pliku). Dla pierwszego cout przesuwamy się o 6 miejsc od początku pierwszego napisu czyli omijamy cały pierwszy napis i pierwsze 2 znaki drugiego więc z drugiego napisu zostaje "= &x =". Za drugim wywołaniem, rozpoczynamy
Komentarz usunięty przez autora