Wpis z mikrobloga

@RealAKP: @DrQ: moim zdaniem slabo wyszedl ten funrace. Do ogladania pewnie mega nuda, a jazda nie byla ani troche ciekawsza. Wcale zabawy duzo nie bylo. Za dluga trasa, zbyt dlugie proste, za duze roznice aut. Nie nastawialem sie na sciganie, ale i tak jestem rozczarowany.
Mialem zly plp, na starcie dostalem kare przejazdu. Moglem przeinstalowac, ale stwirdzilem, ze i tak jade dla zabawy, wiec olac to. Do zakretu 6tego mialo
@TheSznikers: Ścigałem się też w redditowym endurance, no i lubię wyścigi długodystansowe, więc kilka słów ode mnie. Przede wszystkim wyścigi dwu-i-więcej klasowe nie mają racji bytu w Assetto. W rFactorze, gdzie ściga się 40-50 kierowców - proszę bardzo. W AC gdzie pełna stawka to te +/- 24 kierowców - nie da rady. Podziel 24 przez dwa i licz się z tym, że w każdej połówce znajdzie się ze dwóch alienów, czterech
@TheSznikers: Ja nigdy nie ogarniam tej logiki pt. "zablokujmy setup, to wyrównuje stawkę". To trochę takie myślenie żółtodzioba któremu wydaje się, że jest świetnym kierowcą, a przegrywa tylko dlatego, że przeciwnicy lepiej ogarniają ustawienia. Wiadomo, bez nich rekordu świata nie wykręcisz, ale i tak łatwo się do niego zbliżyć. Jedynymi wyjątkami są tory z długimi prostymi, na których trzeba dobrze zredukować aero. Podczas przedostatniego wyścigu #acleague na COTA wykręciłem najszybszy czas
Z perspektywy obserwatora te wyścigi długodystansowe są dość trudne do komentowania...początek ciekawy ale kiedy stawka się rozjeżdża zaczyna robić się nużąco. Niestety taki urok tych wyścigów. Tak jak mówi DRQ - za mały grid.
@DrQ: @TheSznikers: @skethoo: Wg mnie główne problemy tego wyścigu to te, o których pisałem już wcześniej.

1. Brak setupu.
2. Zbyt podobne klasy (nie było w ogóle akcji z przeciskaniem się przez traffic, miganiem światłami itd)
3. Zbyt krótki (to raptem pół godziny więcej od tego co jeździmy zazwyczaj), nie mówię, żeby za raz jechać 4 godziny, no ale chociaż ze 2 godzinki, tak żeby kilka razy zagościć w
@RealAKP: @TheSznikers: musi byc krotszy tor. 13km na 26 kierowcow to 2km dla kazdego. Za duzo. Zeby byl ciagly ruch i rotacja, to max 5km tor sie nadaje. Nawet spa jest troche za dlugie. Jest sporo wyscigow dlugosdystansowych w serii elms, wec i innych. Nie musimy sie upierac na sarthe akurat, ktore jest #!$%@? wykonanym modem.
W ac mozna zwiekszyc zuzycie do 200% cxy nawet 300%.
@RealAKP: @TheSznikers: @DrQ: @skethoo: To i ja dodam coś od siebie. Jechałem z nickiem Słowik.ACL w Mercedesie AMG GT3. Byłem jednym z tych, którzy oponowali za odblokowanym setupem i jednym z tych, którzy przewidywali czołówkę złożoną z Huracanów. Sam treningi jechałem Lambo tylko po to, żeby mieć pewność zakwalifikowania się w wyścigu. Niemniej jeszcze przed uruchomieniem serwera sprawdziłem wszystkie inne samochody w stawce, w kilku z nich sprawdzając
@DrQ: ale w tmm f3 standardowy setup nie jest przypadkowy. To jest setup ustawiony przez tego goscia, ktory wspolpracowal z autorami przy tworzeniu moda. On jest dobry, tylko dopasowany jest pod konkretny tor, na ktorym testowali. Dlatego mimo defualtowego setupu te bolidy sa takie przyjemne. To nie sa losowe srednie wartosci jak w przypadku aut gt3.