Wpis z mikrobloga

@Wasky lepiej zostawić OEM. Robiłem u mamy w ep3 rozrząd (trzeba podniesc pokrywę ) i zostawiłem OEM. Brak wyciekow. A w mojej Prelude kupując zamiennik zawsze musiałem nawalic silikonu,bo gdzieś cieklo.
@ScaRRyMaN: Znalazłem taki post na forum hondy, dla tego jestem ciekawy waszej opinii na ten temat.

"No.. koszt może być tak mały bo jak jest dobrze zrobione za pierwszym razem to następna regulacja powinna być ( w sensie eksploatacyjnym) za 60 tys. km. To jest taki przewidywalny okres kiedy może sie coś "SPSUC".Czyli płacisz średnio 40zł za KONTROLĘ luzów (pomijając fakt, że masz pewnie składaną pokrywę na starą uszczelkę - co
@Wasky Wymieniłem przy 100tys i po 11 latach rozrząd więc bez problemu założysz stara uszczelke. Chociaz nie wiem czy jest sens w ogóle to ruszać. Przy okazji sprawdzałem luz i był dobry.
@Wasky: nie :) Wymiana tej uszczelki to 15 minut roboty, więc zakładam że jeśli kiedyś zobaczę wyciek, to po prostu wtedy wymienię. To nie jest jakaś krytyczna czy ciężko pracująca uszczelka. Jest tam po to, żeby silnika nie zafajdać olejem, bo śmierdzi i brzydko wygląda :)
@Wasky: Ja w b18c4 mam wrzucony jakiś zamiennik i wycieków brak. Podejrzewam że duży wpływ będzie miało to, jak starannie oczyścisz miejsce i ją osadzisz. Nie wiem jak w VII ale w VI manual zaleca zastosowanie małej ilości silikonu termicznego.
@Wasky: Skoro nowa uszczelka kosztuje Cię całe 54 blachy, to na prawdę warto rozkminiać, czy zamienink wytrzyma, albo czy warto założyć starą? Przecież to 3 paczki fajek... Chyba nie warto bawić się w druciarstwo.