Aktywne Wpisy

Tzw "najseksowniejsza piłkarka świata" - 17 mln obserwujących na insta.
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
Przed operacjami całkiem miła dla oka, obecnie koszmarek dla fanów białych kozaków i wixy w wiejskich remizach.
Zgroza.
#bekazrozowychpaskow #bekazniebieskichpaskow #pilkanozna
źródło: Gv9zPbxWMAAM_PA
PobierzUwaga frajerzy mam ważny komunikat!
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
10 lat czytam Wasze wysrywy ale nic nigdy nie napisałem (5 lat to nawet konta nie zakładałem bo po co) bo każdemu z Was opowiedziałem w myślach.
Czas wyjść z piwnicy!
Jestem inżynierem z jakimś doświadczeniem: optymalizowałem przepływy w silnikach spalinowych takich do samolotów i takich do samochodów ale zawsze bolało mnie to że nie jestem w stanie dotknąć rzeczy które projektuje no bo jak to niby zrobić w
źródło: IMG_1214
Pobierz

I nie uzależniaj aplikacji od swojego środowiska :P
python -m http.serverw głównym katalogu. Najlepiej sprawdź w dev toolsach w zakładceNetwork, czy znajduje css'y.Koleś łapie podstawy a ci mu rzucają webpackami, browsersyncami, WebStormem... Kyrie eleison. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Prawdopodobnie źle podlinkowałeś style i grafiki.
Przez podgląd odpalany jest serwer więc twój index.html jest w /index.html
przy normalnym otwarciu przez przeglądarkę zostaje struktura plików więc index jest w np: c:\users\itd\itp\projekt\index.html
Brackets jest świetny, ale nie ma co z nim zaczynać bo za ~miesiąc zamykają Extract które jest jego największą zaletą.