Wpis z mikrobloga

@RivaTnT90: xD według mnie jest lepsza niż w większości polskich miast, tylko jak zwykle urzędnicy nie przemyśleli swoich decyzji - przyczyna jest prosta w tym miejscu jest jakiś przerywacz gdzie nie ma napięcia i tramwaj musi się przetoczyć te pare metrów kiedy były światła wszystko działało bo tramwaj miał wolną drogę i mógł jechać bez zatrzymywania, ale po wyłączeniu ich (swoją drogą ten pomysł jest bardzo dobry) tramwaj nie może
  • Odpowiedz
@Cymerek: Krakowiak ma jeden pantograf, zjechać z izolatora może bo ma dodatkowe zasilanie silników z baterii.
A co do całego skrzyżowania to niestety ten izolator jest w takim miejscu że "starzy" motorniczowie o nim zapominają a problemy pojawiły z wyłączeniem świateł
  • Odpowiedz
Omawiane tramwaje przystosowane są do jazdy po torze o szerokości normalnej 1435 mm i zasilania trakcyjnego napięciem znamionowym 600V prądu stałego. Odbiór energii elektrycznej z napowietrznej sieci trakcyjnej realizują dwa odbieraki prądu typu Fb700.

Odbieraki zamontowane są na dachu pierwszego (nad kabiną) i drugiego członu pojazdu. Drugi odbierak prądu pełni rolę rezerwową i nie jest możliwa jazda na dwóch podniesionych pantografach.


http://www.transportszynowy.pl/2014n.php

@piekuo:
  • Odpowiedz