Wpis z mikrobloga

Mireczki, w sumie mam problem.. no, może nie problem, prędzej takie luźne przemyślenie co do mojej teraźniejszości i przyszłości.

Studiuję Elektronikę i Telekomunikację na specjalizacji teleinformatyka. Brzmi fajnie, co nie? Dwa lata temu też tak myślałem, od zawsze lubiłem dłubać w komputerach, poznawać tajniki elektroniki, bawić się w administrowanie sieci czy obserwować jak zachowuje się "maszyna" gdy dam jej takie lub inne zadanie. Jednak teraz.. ech, to wszystko zaczyna mnie przerastać, nudzić, coraz mniej ciekawi, ba, wręcz męczy i irytuje. Myślę, że głównym powodem są przedmioty które w ogóle mi się nie przydadzą w rozwoju, a stanowią ogromny zapychacz (no i w niektórych przypadkach nie obędzie się bez "wykupki"). W tym wszystkim najgorszy jest fakt, że praktycznie nie wynoszę jakiejkolwiek wiedzy.

Przy wyborze kierunku studiów zastanawiałem się jeszcze nad informatyką lub cybernetyką. W sumie jedni i drudzy którzy wybrali infę czy cybernę na mojej uczelni mają odrobinę prościej, a perspektywy zatrudnienia czy zdobytego wykształcenia są podobne; poza tym - też celują w branżę IT. Odrobinę żałuję że odrzuciłem te dwie opcje i każdego dnia, coraz bardziej chcę skończyć z EiT.

Tutaj też pytanie - warto byłoby poświęcić 2 lata życia i ogromny wkład finansowy rodziców, po czym rzucić to wszystko w cholerę oraz przewrócić swoje życie do góry nogami? Jakie jest wasze zdanie?

P.S Muszę jeszcze nadmienić jedno - gdybym miał na koncie jakiekolwiek "rozbudowane" umiejętności i osiągnięcia prawdopodobnie nie miałbym wątpliwości, tutaj.. ech, po prostu czuję że nie mogę żyć, jednocześnie rozwijając się - całą uwagę przykuwają studia i zaliczanie przedmiotów.

#ankieta #pytanie #studbaza #kariera

Warto?

• Tak 20.0% (6)
  • Nie 56.7% (17)
  • Sprawdzam 23.3% (7)

Oddanych głosów: 30

• 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach