Wpis z mikrobloga

#unity3d takie głupie pytanie, ewentualnie proszę o nakierowanie
czy webserwer może obsługiwać grę sieciową 2d napisaną w unity ?
Chodzi mi o łatwe skalowanie i tworzenie nowych serwerów z pewnym indywidualnym zbiorem danych jak np różne stany różnych map (czyli część serwer gry - klient gry) oraz wyjmowanie danych o użytkownikach mapach itp do strony www (serwer gry - web aplikacja)
  • 3
  • Odpowiedz
@n1troo:

a możesz mi jeszcze powiedzieć co nieco o samej wymianie danych przy grze sieciowej ?
taka tibia po wyjściu z gry zapisuje stan postaci domków i chyba wszelkich wyrzuconych na ziemię rzeczy. Jak ugryźć taki temat ?
Czyli zachowywać aktualny stan całego świata, postaci oraz mieć dostęp rzez webservice ?

Czy takie gry bazują na ciągłej wymianie danych w tej docelowej bazie danych którą jest np mysql ?
  • Odpowiedz