Aktywne Wpisy
skrajnie-umiarkowany +521
Zmarł polski żołnierz raniony na granicy.
W tym wątku wrzucamy mordy tych którzy szczuli przeciwko Polsce, przeciwko polskim żołnierzom i SĄ ZA TO WSPÓŁODPOWIEDZIALNI
#bekazlewactwa #wojna #ukraina #polska #rosja
W tym wątku wrzucamy mordy tych którzy szczuli przeciwko Polsce, przeciwko polskim żołnierzom i SĄ ZA TO WSPÓŁODPOWIEDZIALNI
#bekazlewactwa #wojna #ukraina #polska #rosja
źródło: 68e9a8fb-2eb1-4878-96ac-642894445cb4
Pobierz
dekogangster +323
Kiedy wyglądasz jak cygan ale okazuje się, że jesteś polakiem
#p0lka #niebieskiepaski #rozowepaski #logikarozowychpaskow #blackpill #przegryw #zwiazki #hiszpania #wakacje #seks
#p0lka #niebieskiepaski #rozowepaski #logikarozowychpaskow #blackpill #przegryw #zwiazki #hiszpania #wakacje #seks
źródło: IMG_0448
Pobierz




czy webserwer może obsługiwać grę sieciową 2d napisaną w unity ?
Chodzi mi o łatwe skalowanie i tworzenie nowych serwerów z pewnym indywidualnym zbiorem danych jak np różne stany różnych map (czyli część serwer gry - klient gry) oraz wyjmowanie danych o użytkownikach mapach itp do strony www (serwer gry - web aplikacja)
Piszesz webservice który odpowiada za komunikacje UNITY -> json - > webservice -> baza danych.
A jak masz bazę danych to wszystko to co mówisz jest dostępne po przez np. asp .net albo PHP.
http://through-the-interface.typepad.com/through_the_interface/2012/04/calling-a-web-service-from-a-unity3d-scene.html
http://wiki.unity3d.com/index.php?title=Webservices_In_Unity
http://docs.unity3d.com/ScriptReference/WWW.html
a możesz mi jeszcze powiedzieć co nieco o samej wymianie danych przy grze sieciowej ?
taka tibia po wyjściu z gry zapisuje stan postaci domków i chyba wszelkich wyrzuconych na ziemię rzeczy. Jak ugryźć taki temat ?
Czyli zachowywać aktualny stan całego świata, postaci oraz mieć dostęp rzez webservice ?
Czy takie gry bazują na ciągłej wymianie danych w tej docelowej bazie danych którą jest np mysql ?