Wpis z mikrobloga

#rysujzwykopem #rysowanie
Jak najlepiej zacząć rysować, jakie książki przeczytać żeby nabyć jakichś podstawowych informacji? Chcę rysować i jestem skłonny nie polegać na motywacji tylko na dyscyplinie ale od jakiegoś czasu moje umiejętności nie idą w ogóle do przodu, w sensie, jak nie umiałem rysować tak nadal nie umiem :D Jakieś porady dla super początkującego kogoś kto chce zacząć coś tam rysować?
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Madotsuki: boję się to powiedzieć, ale możliwe, że brak ci zwykle talentu albo cZegoś. Sam jestem po szkole artystycznej itp. I muszę powiedzieć, że niektórzy nie robili postępu mimo praktyk i mentorów
  • Odpowiedz
@huzarius: nie mam nawet co pokazywać, przerysowuję jakieś pierdoły, rysuję z wzroku jakieś elementy ale na razie mam trochę problemów. Poddać się na pewno nie poddam, chodzi mi bardziej o to co powinienem przeczytać czy czego powinienem się nauczyć żeby mieć jakiekolwiek umiejętności żeby coś narysować bo to jest oczywiste że ja umiejetności nie mam żadnych.
  • Odpowiedz
@Madotsuki: Pewnie jakieś książki Loomisa by były spoko, na początek choćby "Fun with a Pencil" tak ogólnie, potem coś do anatomii i może z perspektywy (polecam "Perspective Made Easy" Ernesta Nordlinga, bardzo prosta w odbiorze). Nauka światłocienia i formy poprzez rysowanie martwej natury i ogólnie wszystkiego z życia. Myślę, że powinno pomóc. ;)
  • Odpowiedz
@Madotsuki: znajdz online pdfy jak rysowac, how to sketch, draw itd.
Z samych rysunków są pomocne bo są sposoby na usta np. A ze wzroku tak nie narysujesz.
Drugie to ogladaj wszystko to co jest na twoim poziomie - na drawcrowd czy digitalart , deviantart - ogolnie portalach, ale nie patrz na majstersztyki tylko na tych co zaczynaja.
Ja np. Swietnie rysuje ale cale zycie mam problem z kolorami :/ i obojetnie ile nad tym pracuje to zwykle tego nie czuję jakoś.
Wazne tez jest zeby czerpac inna wiedze - nawet z fotografii o kompozycji.