Aktywne Wpisy
Cosipi 0
Polecicie jakieś zegarki w cenie do 400zł
Nie znam się na tym, ostatni zegarek jaki miałem to komunijne Casio a mam 23 lata xD
Warto szukać coś np w Tommy Hilfiger?
Z jakiej strony najlepiej zamawiać?
#zegarki #przegryw #zegarkiboners #zegarek
Nie znam się na tym, ostatni zegarek jaki miałem to komunijne Casio a mam 23 lata xD
Warto szukać coś np w Tommy Hilfiger?
Z jakiej strony najlepiej zamawiać?
#zegarki #przegryw #zegarkiboners #zegarek
Skończyłam właśnie paroletni związek. Wymagało to ode mnie wiele energii, ale w końcu czuję, że jestem szczęśliwa. Zerwałam z kimś, kto po prostu mnie nie szanował i długo mi zajęło, żeby do tego dojść. Choruję na #nerwica i #depresja od dwóch lat, leczę się psychiatrycznie, chodzę na terapię, biorę leki. Mój ex #niebieskipasek zawsze z tego drwił. Miałam etap samookaleczenia, usłyszałam wtedy: "masz myśli samobójcze? przecież nie zabijesz się, jesteś za słaba" (autentyczny cytat!). Przez niego długo żyłam w przeświadczeniu, że z niczym nie potrafię sobie poradzić, bo przecież jestem nikim. Zero wsparcia. Pamiętam, że podczas jednego z ataków paniki zostawił mnie na środku miasta i odszedł, bo według niego przesadziłam i zrobiłam cyrk. Nie oczekiwałam pocieszenia i pomocy, jedynie głupiej empatii czy przytulenia. Wiele razy rozmawialiśmy o moim stanie, ale zawsze kończyło się to słowami w stylu: "przesadzasz, wymyśliłaś sobie to wszystko, bo szukasz atencji, to teraz modne". Czuję, że mam to wszystko za sobą i zaczynam nowy etap w życiu. Zerwanie z nim uczyniło mnie silniejszą i wiem, że zasługuję na kogoś lepszego. Stąd mój apel: nie dajcie się nikomu poniżyć, pomimo swojego złego stanu nie trzymajcie się kogoś kurczowo; nie miejcie sentymentów, bo to w końcu x lat w związku.
#gorzkiezale #feels #zwiazki i trochę #logikaniebieskichpaskow
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( http://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
Po co to?