Wpis z mikrobloga

@el_nino123: jak spisuje się benzyna? Bo tak czytam że the jakąś regulacja luzow zaworowych bo inaczej szrot czeka, że wnętrze samo odpada, że przy 100km/h głośny jak star. A jak naprawdę to wygląda?
@muak47: faktycznie jest dosyć głośno, ale można temu zaradzić po prostu wygłuszając wnętrze matami (u mnie są na razie w drzwiach, ale na pewno przydałyby się na podłodze, szczególnie z tyłu)

nic nie odpada ;) wszystko jest plastikowe, ale nic nie trzeszczy jak np. w renault, jedynie dźwignia ręcznego pokryta jest jakimś badziewiem i łatwo się rysuje/ściera

z luzami zaworowymi to chyba zależy od silnika, u mnie są regulowane hydraulicznie

edit:
@el_nino123: ale ogólnie kupiłbys drugi raz? Nie mam za dużej rodziny bo tylko ja i syn. Ale mam już dość sedanow/chaczbakow itp... raz na jakiś czas jak coś trzeba mi przewieźć większego, to zaczyna się kombinowanie a to pickupa muszę pożyczyć a to przyczepke. A tak miałbym auto i na codzień i na jakieś większe przewozy, tak mi się wydaje
@muak47: kupiłbym drugi raz, ale ja wiedziałem na co się pisze ;) wielu ludzi nie zna tych aut - myślą, że będzie to wygodny wóz na długie trasy

a to po prostu astra h kombi tylko trochę wyższa i bardziej praktyczna ;)
zawieszenie jest twarde - szczególnie z tyłu i przy nierównościach poprzecznych, auto jest stosunkowo wąskie i wysokie więc nie może się mocno przechylać, bo by się przewróciło :D
do
@muak47: tylko 2.0t jest problem z pierścieniami, w 1.8 140 psują się koła zmiennych faz rozrządu i głowica się średnio nadaje do gazu, ma miękkie gniazda zaworowe i regulacja luzów jest "mechaniczna" więc co 30kkm trzeba to sprawdzać (info z neta więc nie wiem czy 100% prawda)