Wpis z mikrobloga

No #!$%@?.
Tydzień dyskutowałem z kumplem o zakupie opon, ja twierdziłem, że lepiej w większym sklepie - oponeo.pl a on, że w mniejszym ale za pobraniem to i tak będziesz mieć pewność, że ok.
Kupiłem w oponeo.
Wybór padł na GoodyearEfficientgrip. Według opisu - rok produkcji 2015. Dzisiaj dostałem rok produkcji 2014. No #!$%@?łem się.
Gość na czacie był totalnym olewatorem, dostał #!$%@? klienta a sadził teksty w stylu "ale to tylko tydzień różnicy" (bo opony koniec 2014) i że nie ma to żadnego wpływu na jakość produktu. Ogólnie sklep dał ciała a ten facet na czacie zamiast rozładować sytuację, podsycił ogień. Cała jego wypowiedź była w stylu "ty no o co ci chodzi. z igły widły robisz."
Mimo rabatu, którego udzielił, nigdy więcej oponeo.
#oponeo #opony #motoryzacja #esklep #ecommerce
koters - No #!$%@?. 
Tydzień dyskutowałem z kumplem o zakupie opon, ja twierdziłem, ...

źródło: comment_zexDKzLSilYhTUooNj71ZTj0J7WoE3c1.jpg

Pobierz
  • 28
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@koters: Dlatego znalazłem sklep (a właściwie magazyn) z oponami z moim mieście i osobiście przed zapłaceniem sprawdziłem opony - czy nie są stare, czy nie są sparciałe, popękane, czy nie są zdeformowane (opony trzeba przechowywać w pionie, ale co jakiś czas należy je "przekręcić", by się nie odkształciły.
  • Odpowiedz
@koters: hmm , takie rzeczy w oponeo? znam tam sporo osób i to aż nie możliwe, oni jak dla mnie mają za przesadne podejście do klienta, w sensie dbałości i zadowolenia.
  • Odpowiedz
@emasele: pracuję w ecommerce, mój szef na zebraniach nie raz nie dwa stawiał ich za wzór obsługi (bo i po niemiecku i francusku), stąd też wybór na nich. Łukasz K. na czacie ze mną rozmawiał, ani witam ani dzień dobry ani "przepraszamy za pomyłkę". Parodia obsługi.
  • Odpowiedz
Jeden koleś dał plamę i od razu cały sklep "be" i "nigdy więcej". Pffffff... W każdej firmie znajdzie się jakiś trep. Albo ktoś, kto ma kiepski dzień. Na wszelki wypadek nie kupuj już niczego. Nigdzie. Nigdy. :D
  • Odpowiedz
@maciejg: pchać opony z 2014 jako 2015? Dla mnie to jest plama. To nie była kwestia pomyłki tylko wciskania mi, że grudzień 2014 to przecież prawie 2015 więc drogi kliencie nie sap. Tu nie popełnił błędu magazynier, nie chwycił złych z regału, oni robią to świadomie.
  • Odpowiedz
@koters: właśnie dlatego opony na oponeo kupiłem raz - i nigdy więcej. Jak kupisz na miejscu, to zapłacisz te 50 czy 100 zyko więcej, ale sam zobaczysz na własne oczy co dostajesz, a w razie jakby coś było nie tak już po montażu to podjeżdżasz i od ręki masz poprawione. A oponeo - weź się teraz kop z koniem...
  • Odpowiedz
sprawdziłem opony - czy nie są stare, czy nie są sparciałe, popękane, czy nie są zdeformowane


data nie jest wcale naważniejszym czynnikiem przy starości opony


@xspeditor: Serio? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Bo zdawało mi się, że nie wymieniłem tylko daty ( ͡ ͜ʖ ͡)

Widziałem jak były przechowywane opony w magazynie, z którego je kupowałem. W większości były ułożone w pionie,
  • Odpowiedz