Wpis z mikrobloga

Cześć! Opowiem wam moją historię. Nie wiem, co naszło moich rodziców, przez lata akceptowali, że wciąż studiuję nowe kierunki, co nie dawało mi czasu na rozpoczęcie tzw. "normalnego życia". Ostatnio uwagi, że powinienem się wyprowadzić albo dokładać do czynszu stały się coraz częstsze. Pokazałem im odmowy przyznania mi stypendium socjalnego, bo chyba zapomnieli. Co jeszcze, mam iść do pracy? A kto będzie studiował? Jednak w coraz większej ilości znajdowałem rozsiane po pokoju oferty rozdawania ulotek, artykułów, żeby dzieci się wyprowadzały. Chore! Ja jeszcze nie skończyłem studiów, nie moja wina że system jest taki. W końcu doszło do najgorszego. Któregoś razu wracam z zajęć do domu, a tu zmienione zamki. Przed drzwiami wystawiono torbę z moimi rzeczami. Zacząłem śmiać się histerycznie, a później dobijać do drzwi. Z drugiej strony usłyszałem stłumiony głos ojca i matki, że to "próba" i że powinienem radzić sobie sam, bo oni mają dość mych ośmiu lat studiowania "bez efektów". Powiedziałem, że efekty są, przecież prezesowałem dwóm kołom naukowym i niech się nie czepiają. Jednak wciąż nie chcieli mnie wpuścić, matka groziła, że wezwą policję. Na pytanie z czego się mam utrzymać, zasugerowali żebym znalazł pracę. Dali mi też 50 złotych na start. Krzyknąłem, że chyba przygód Sknerusa się nie czytali, że to nie te czasy, że uczyć się trzeba, ale drzwi ani drgnęły. Wziąłem torbę, 50 złotych i uznałem że z takimi możliwościami mogę zostać tylko przydworcowym menelem, co natychmiast zdecydowałem się uczynić. Poszedłem do przydworcowej knajpy, zamówiłem frytki i parę piwerek, po czym zacząłem menelić. Było to całkiem przyjemne, chociaż pieniążki topniały w zastraszającym tempie i żal mi było studiów, ponieważ czułem, że właśnie zaczęta filologia szwedzka to było to, nawet jeżeli miałem trudności z powodu licznych nieobecności na ćwiczeniach. Kiedy chciałem kupić siódme piwo, pieniądze się skończyły, na kreskę nie pozwolono, więc pozostało mi zacząć żebrani