Wpis z mikrobloga

Tak trochę po przeanalizowaniu tych nerfów
Ancient - Dobry nerf. Efekt azure drake, plus możliwość leczenia i w statach 1+1 za 2 many więcej.
Force - Ehh... Debilne.
Keeper - Ok. Choć może o 1 hp za dużo. Jednak no efekt za mocny
Sowa - Dobry nerf.
Big Game - Dobry, nie za mocno, ale już nie zapewnia aż tak dużego Tempo Swingu.
Hunters mark - Dobry nerf.
Flurry - Dobry nerf, może o 1 many za dużo? Ale dobry, bo Bladeflurry było po prostu za silne.
Juggler - No to jednak nadal będzie dobry 2 pick, bo jego bardzo silna mechanika została i uważam że wiele się nie zmieni.
Leper gnome - Tutaj uważam że ten nerf byłby lepszy, gdyby jego DT osłabili niż atak. Ale lepsze to niż nic. Choć może racja z tymi trejdami z minionami za 2 many.
Arcane golem - Dobry nerf. Mocny kopniak w combo decki.
Molten - Potrzebny, ale nie wiem czy nie za mocny.

#hearthstone
  • 7
@darjahn: W sensie nie dobra, ale dobry nerf. Tyle że sowe się gra dla silence a nie statystyk, a to 1 many może zrobić ogromną różnice. W aggro nadal będzie grana sowa jako anty taunt, w kontrolach typu handlock też sowa.