Wpis z mikrobloga

16 tysięcy złotych za Saaba 9-3 Aero 2.0T 2001 rok, manual w stanie przyzwoitym(do zrobienia tylko nadkola, tarcze, akumulator i jest problem ze sterowaniem lusterkami), udokumentowany przebieg 144 tys, to przyzwoita cena? O Saabach nie wiem nic, ale byłem dziś takiego oglądać i przy silniku poza tym, że był w opór zakurzony, nie zauważyłem nic niepokojącego, w fotel wgniatało nieziemsko powyżej 3k rpm.

Jest w stanie ktoś doradzić na co zwrócić można ewentualnie jeszcze uwagę przy tym modelu?

  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

samochod bardzo dobry, ale mimo wszystko uwazam ze 16tys + 2tys na wklad, za 15letniego Saaba to troche duzo. Mozna w zachodnich niemczech kupic takiego za duzo mniej. za niecale 3tys euro takiego bez grama rdzy w zeszlym roku widzalem. wiadomo, ze trzeba troche poszukac. nie ma co sie spieszczyc z zakupem auta. pametaj, ze jest to duzy silnik i takie auto ciezko sprzedac. chlodna glowa i cierpliwosc...
  • Odpowiedz
@mickowboj: Kupuję to auto w Norwegii, na cały kraj jest jeszcze tylko taki jeden egzemplarz, który ma ponad 100 tys więcej przejechane, jest w automacie i wystawiony za około 20 tys zł.
  • Odpowiedz
@przegryw69: No dlatego też biorę wiele alternatyw pod uwagę, ogólnie w pierwszej kolejności poluję na e39 520i 2.2l, ale do tej pory w przyzwoitym stanie blachy i bardzo dobrym mechanicznym znalazłem tylko 523i w automacie i słabym wyposażeniu(korbotronic z tyłu) za 11 tys zł w przeliczeniu, resztę co widziałem padnięte były już okrutnie. Ogólnie chciałbym znaleźć jakiś kompromis pomiędzy spalaniem a osiągami, a przede wszystkim zależy mi na prowadzeniu i
  • Odpowiedz
@Breados: wielokrotnie powtarzane. 16k za perfekcyjny stan i jeśli jest to Aero/Viggen (a zakładam, że jest skoro 2001) to jest normalna cena, nawet dobra. Tylko jak go kupisz to miska w dół i panewki sprawdź. To główna przypadłość tych silników. Musisz zawsze się z tym liczyć, że może tam być po prostu kibel nawet po tych 140kkm jeśli ktoś oleju nie przypilnował.
  • Odpowiedz
@j_a_k_u_b: Dzięki za wskazówkę, auto ostatecznie kupiłem, teraz tylko muszę znaleźć namiary na jakiś ogarnięty warsztat w okolicach Szczecina, który przygotuje auto na dalszą eksploatację :)
  • Odpowiedz