Wpis z mikrobloga

Wydałem swoją pierwszą grę na Google Play! + rozdajo!

Jestem studentem, razem z dwoma kolegami (fizyk i informatyk) zrobiliśmy taką o to grę, o której kilka razy wspominałem już na mirko.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.rabagamesstudio.swimmingteddybears

#rozdajo Kod do gry (można użyć 997 razy), który odblokowuje parę rzeczy i wyłącza nienatarczywe reklamy (jak ktoś chce, polecam zagrać bez kodu i popatrzeć jak teraz wrzuca się reklamy do gry): gruchazglasza
Jednocześnie na koniec rozdajo dla wszystkich plusujących kodu, który odblokowuje wszystkie rzeczy w grze!

Niech krwiożerców grafika nie odstraszy, bo gameplay wyszedł bardzo wciągający. Póki co same dobre opinie słyszałem (oprócz jednej - że gra spoko, ale tam cycki powinny pływać i gołe babki, tak to nuda) ( ͡° ͜ʖ ͡°)


#programowanie #game #developer #indiegames #grymobilne #swimmingteddybears

Wołam tych, co kiedyś się zainteresowali choć na chwilę projektem:
@lechwalesa @RobotKuchenny9000 @MagicQ @polanosiu @SquashPL @ElMundero @devPie @wczoraj @PolskiZloty @n3vr0s @EugeniuszGeniusz @KubusiowyKubus @kruprz @Trebboe @PurpleHaze @m4ti1232 @mikiel @GrabkaMan @mun88 @czerel @paluch8 @Hammerr @MaxMar @ KORraN @nielu @87marcin @binerek @GoracyStek @MagicalBoyHariPota @endriuwelc @airdong @arrent @Ozjasz_Mordechaj @Nasionator @Thexil @DancingJelly @babyhavefun @Engel173 @ejsap_kupno @rafiak @gadatos @fdev0XR1HB6ybxRJ45
  • 11
@zaorany_1: Dzięki :) Kto wie, jak minie teraz okres związany z kolokwiami i szukaniu forów zagranicznych, gdzie można pisać o grze, może zrobimy małą przeróbkę specjalnie dla was, gdzie kliknięcie w misia to będzie strzał i trzeba będzie je topić, a nie ratować
Mirki szaleństwo! Oto kod, dzięki któremu wszystko otrzymujecie za friko, bo liczy się #atencja ( ͡° ͜ʖ ͡°)

KOD: mojemirko

Mam nadzieję, że się nie obrazicie - wołam wszystkich, żeby obiecane #rozdajo się dopełniło.