Wpis z mikrobloga

@cysterna: jak na tyle rzeczy, to i tak dużo nie dałeś, jeżeli liczymy na dobrych częściach. Ja 1500 dałem za tarcze i klocki na przód oraz regeneracje turbiny plus czyszczenie dolotu (same hamulce ~400). Wcześniej rozrząd za 730. Olej i filtry zmieniam sam, dałem 170 za olej, filtr oleju oraz powietrza. A u mnie wcale nie jakaś S klasa z 3 litrowym dieslem tylko stare dobre 1.9TDI w Golfie
  • Odpowiedz
@HetmanPolnyKoronny: Wiem, ze nie tak dużo, bo to sąsiad/znajomy :D No ale póki co to jeszcze zostawie moze coś się tam musi dotrzeć haha :D Jak to nie ustąpi to się tym głębiej zainteresuje :) Dzięki wielkie za pomoc! :D
  • Odpowiedz
  • 0
@cysterna: ja mam 1.5dci w Megane. Ogólnie jak. mówią poprzednicy- wymiana oleju co 10-15tys km.

Mnie też trzepie trochę na niskich- prawa poduszka. Do tego dwumas. ma 240tys km i powoli traci swój żywot. Szarpie cie mocno jak szybko ściągasz noge ze sprzęgła? Albo sprawdź czy ruszysz z drugiego biegu i czy szarpie, męczy się, czy gaśnie.
  • Odpowiedz
@Traviu: Ok to jutro to sprawdzę jak jest z tym ruszaniem z 2 i napisze o ile nie zapomnę :)
A jeszcze dziwne jest ze kolo 1.6k obrotów albo 1.8k (nie pamietam) tak jakby rezonuje i mi trzęsie całym srodkiem :D Ale to w wielu autach tak jest a to chyba kwestia spasowania plastików
  • Odpowiedz
  • 0
@cysterna: może dwumas? masz dwumas? nie wiem jak w tym silniku co masz, ale ja mam mocniejszą wersje i niestety mam dwumas. Jak pada to też przenosi drgania na auto
  • Odpowiedz
@Traviu: Więc tak, z 2 rusza raczej normalnie i to kwestia chyba operowania sprzęgłem, ale nie szarpie (chyba ze przez niskie obroty) a tak to nic.
@HetmanPolnyKoronny: Sprawidziłem jak to jest z jego gaszeniem, to raczej gaśnie normalnie tylko jak już gaśnie to tak jakby 2 razy zarzuci nim i off :)
  • Odpowiedz
@MarianoaItaliano: ja miałem model z 2004 i dociągnąłem nim prawie do 300 tys, silnik jest akurat jedną z lepszych rzeczy w tym samochodzie. Niestety Ty kupując taki z 05-06 możesz trafić na mocno wysłużony egzemplarz.
Licz się z upierdliwymi usterkami typu śniedziejące kostki od reflektorów, które raz na 3 miesiące gasną - nie da się do nich dostac bez rozbierania połowy samochodu.
Najgorszym problemem jest serwis tych samochodów, francuzi lubią dosyć
  • Odpowiedz
@cysterna: to może być dwumas ale wcale nie musi, u mnie też dzwoniło lekko przy ok 1700 obrotów i trzęsło na wolnych obrotach i było to powiązane właśnie z tym nieszczęsnym kołem pasowym, które też jest dwumasowe-z tłumikiem drgań skrętnych.
Zresztą w tym samochodzie wszystko jest dwumasowe albo jakieś w inny sposób skomplikowane, np. wieszak tłumika na samym końcu wydechu wygląda tak i jak się go zastąpi jakimś badziewiem to cały
  • Odpowiedz
@killerpizza: przy reno jest jeszcze inna sprawa o której się oficjalnie nie wspomina ( pracowałem w reno ) , auta na europę zachodnią są składane z części od innych dostawców , na europę wschodnią idzie szajs i to cała tajemnica , i to nie ma nic wspólnego z loterią ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz