Wpis z mikrobloga

@MarianoaItaliano: Jeśli myślisz o tym aucie i koniecznie chcesz Diesla, wykosztuj się nieco i weź 2.0 DCI - to jest poprawiony silnik, bardzo wytrzymały tym razem ( ͡° ͜ʖ ͡°) można śmiało polecić. Oprócz tego nieśmiertelny benzynowy 2.0T F4RT jest świetny, lub jego wersja bez turbiny.
  • Odpowiedz
@MarianoaItaliano: nie nie każdego, tylko tego, bo jest #!$%@? tak samo jak pierwsze 2.0TDI w VAGach.
2.0 jest mniej problematyczny, na pewno nie tak jak 1.9TDI, ale nie ma zwykle takich awarii gdzie lepiej szukać "nowego używanego" silnika niż naprawiać. Benzyny w sumie wszystkie są spoko, możesz rozważyć też pb+lpg. IMO Meganka jest całkiem fajnym autem.
  • Odpowiedz
@barrtoszek: O Peugeocie też myślałem no bo w sumie wszystkie Francuzy stawiam w miarę na równi, ale tutaj to e sumie bez szczególnego przywiaznaiam. A nowsze A4 - właśnie szukałem ale żadnej sensownej oferty nie znalazłem a jak jakiś porządny to liczy jak za zboże.
  • Odpowiedz
@cysterna: 1,5 dci to początkowo miał być tani w produkcji diesel i tak była ale projekt był rozwijany i dzisiaj pakują to do wielu konstrukcji , generalne ma to policzoną wytrzymałość i ma się #!$%@?ć potem tak że się nie będzie opłacało naprawiać lub żeby naprawić musisz worek cebuli zostawić w serwisie
  • Odpowiedz
@sailor_73: @MarianoaItaliano: @HetmanPolnyKoronny:

Nie słuchaj kolegów. Jak chcesz znaleźć wiarygodne opinie o jakimkolwiek aucie to szukaj po specjalistycznych forach internetowych. W tym wypadku www.megane.com.pl Tutaj zbyt wiele się nie dowiesz.

Wracając do tematu. Miałem takie auto przez kilka lat. Dokładnie megane 2 1,9dCi z 2006 roku. Auto po liftingu (to ważne). Po 2005 roku ta jednostka była zmodernizowana i generalnie nic jej nie dolega. Turbina jest inna- chłodzona dodatkowo cieczą, a nie tylko olejem jak w wersji przed liftem. Nie ma z nią problemu. Wtryskiwacze też bez zarzutu. Panewkami
  • Odpowiedz
A nowsze A4 - właśnie szukałem ale żadnej sensownej oferty nie znalazłem a jak jakiś porządny to liczy jak za zboże.


@MarianoaItaliano: no niestety A4 są w naszym kraju przereklamowane (mimo tego, że to zwykle dobre auta), przez co ceny ludzkich egzemplarzy są znacznie wyższe niż u konkurencji. Za to Francuzy nie są lubiane przez januszy i miały trochę wpadek więc i ceny nawet tych dobrych egzemplarzy są znacznie lepsze.
  • Odpowiedz
@HetmanPolnyKoronny: No właśnie dziwna sprawa, bo oddałem go ostatnio do mechanika rozrząd oleje itd. i po powrocie zaczął się o wiele bardziej ,,trząść" niż wcześniej, szczególnie na zimnym i nie wiem dlaczego ;/
@sailor_73: A mniej więcej przy jakim przebiegu się wszystko zaczyna sypać?
  • Odpowiedz
@cysterna: jaka moc, rocznik, auto?

@MarianoaItaliano: IMO w Megane lpg to niegłupi pomysł, bo ma dobre benzynowe silniki dobrze znoszące gaz, jest nawet fabrycznie pod niego przystosowana. Rozumiem przyzwyczajenie do diesla, ale tu masz do wyboru jedynie najmocniejszy i najmniej popularny na rynku wtórnym silnik, który określiłbym raczej jako średni pod względem awaryjności, niż dobry
  • Odpowiedz
@MarianoaItaliano: widzisz gość zrobił 120 k i ogłosił się fahofcem no szapoba ( ͡° ͜ʖ ͡°) a Ty jak chcesz unikać kłopotów i wydatków pamiętaj że kupujesz 10 -cio letnie auto za które będziesz zostawiał cebuliony w warsztacie i omijaj tego diesla
  • Odpowiedz