Wpis z mikrobloga

@cysterna: 1,5dCi to ogólnie dobry silnik. Jeżdzi tego bardzo dużo. Ma kilka wad: niektóre wersje mają pompę CR, która produkuje opiłki metalu, które uszkadzają wtryskiwacze. Janusze mechaniki wymieniają tylko wtryskiwacze nie ruszając pompy wtryskowej i auto psuje się po kolejnych 2tys km. Później opinia jaka jest każdy widzi :) Nie pamietam które to wersje sa problematyczne, natomiast są wersję z dobrą pompą, bez DPF i znam ludzi, którzy mają nalatane tym
  • Odpowiedz
@HetmanPolnyKoronny: Nie mam pojecia bo ja się na tym nie znam, natomiast auto kupiłem rok temu i stwierdziełm ze po roku (póltorej dokładnie) przydałoby mu się to, i nie dosć ze zbieżność jest jebnięta (opony wymieniał) i mnie minimalnie w lewo ciagnie to jeszcze wibruje jakby tym kobieta miała jeździć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@MarianoaItaliano: Ważne, żebyś poznał temat i kupił świadomie. Trzeba wiedzieć czego się można spodziewać. 1,9jtd to też dobra propozycja. W oplu ten silnik występuje bodajże jako 1,9cdti.
  • Odpowiedz
@cysterna: U mnie kiedyś w megane 2 strasznie trzęsło na wolnych obrotach jak mi nawaliła poduszka od silnika. Na wyższych obrotach było normalnie, ale na wolnych drgania były zdecydowanie większe niż przed usterką.
  • Odpowiedz
@cysterna: sam tego nie sprawdzisz, trzeba podłączyć do komputera i zobaczyć podczas pracy. Normalnie przyczyną telepania są kończące się wtryski czy mocowania silnika (poduszki), ale skoro zaczęło się tuż po tym jak oddałeś mechanikom na rozrząd, to powiedzmy tak - przypadki się zdarzają, ale rzadko.
  • Odpowiedz
@cysterna: flaszka 20zł, a ja tyle bym tyle zapłacił u swojego mechanika za coś takiego (mogę polecić, ale Łódź here), przy grubszej sprawie zrobiłby gratis - akurat w tamtym tygodniu skasowali mi błędy gratis, ale i tak zostawiłem 1500 zł u nich ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz