Aktywne Wpisy
haakenn +1223
O 9:30 bronie swojej pracy magisterskiej, którą napisałem na 40 lvl, dajcie parę plusów na odwagę.
#nauka
#nauka
wersalski_kasztaniQ +103
Ale się biznesy zwijają z Polski. Ciekawe czym jest to spowodowane, nie wiem choć się domyślam( ͡º ͜ʖ͡º). Komu oni wcisną te kredyty jak nie będzie pracy? #gospodarka #pracbaza #nieruchomosci
#motoryzacja #renault #samochody #pytanie
@HetmanPolnyKoronny: Hmm, czyli diesli od Renaulta ogólnie unikać ? No bo ja generalnie mam już 2 diesla z tym ze niemieckiego -a żadnego Passata nie chcę, Astra nie wchodzi w grę i właśnie zostają mi Francuzy które można dostać w niezłej cenie.
@BasementThing: Poszukam - bo nie ukrywam samo auto przypadło mi do gustu ;)
2.0 jest mniej problematyczny, na pewno nie tak jak 1.9TDI, ale nie ma zwykle takich awarii gdzie lepiej szukać "nowego używanego" silnika niż naprawiać. Benzyny w sumie wszystkie są spoko, możesz rozważyć też pb+lpg. IMO Meganka jest całkiem fajnym autem.
Nie słuchaj kolegów. Jak chcesz znaleźć wiarygodne opinie o jakimkolwiek aucie to szukaj po specjalistycznych forach internetowych. W tym wypadku www.megane.com.pl Tutaj zbyt wiele się nie dowiesz.
Wracając do tematu. Miałem takie auto przez kilka lat. Dokładnie megane 2 1,9dCi z 2006 roku. Auto po liftingu (to ważne). Po 2005 roku ta jednostka była zmodernizowana i generalnie nic jej nie dolega. Turbina jest inna- chłodzona dodatkowo
@MarianoaItaliano: no niestety A4 są w naszym kraju przereklamowane (mimo tego, że to zwykle dobre auta), przez co ceny ludzkich egzemplarzy są znacznie wyższe niż u konkurencji. Za to Francuzy nie są lubiane przez januszy i miały trochę wpadek więc i ceny nawet tych dobrych egzemplarzy są znacznie lepsze.
@sailor_73: A mniej więcej przy jakim przebiegu się wszystko zaczyna sypać?
@MarianoaItaliano: IMO w Megane lpg to niegłupi pomysł, bo ma dobre benzynowe silniki dobrze znoszące gaz, jest nawet fabrycznie pod niego przystosowana. Rozumiem przyzwyczajenie do diesla, ale tu masz do wyboru jedynie najmocniejszy i najmniej popularny na rynku wtórnym silnik, który określiłbym raczej jako średni pod względem awaryjności, niż dobry