Aktywne Wpisy
iforgotmypass_ +463
Bawi mnie że ludzie / rząd / urzędy cisną po #programista15k którzy przechodzą na b2b, a wszyscy zapominają o majstrach co wszystko biorą w gotówie do łapy i c--j, nie zapłacą żadnego podatku xD
#polska #podatki
#polska #podatki
lunaexoriens +13
"Podobają nam się naturalne kobiety, a nie glonojady", "po co kobiety sobie to robią" itd. A jak kobieta po czterdziestce pokaże się bez makijażu, to nagle piwniczaki odkrywają, że starzenie się istnieje.
#logikaniebieskichpaskow #rozowepaski
#logikaniebieskichpaskow #rozowepaski
1. Zmiana klawiszy.
Ściągamy i instalujemy program stąd
Otwieramy notatnik, wklejamy do niego poniższą treść:
#ifwinactive ahk_class Worms2D
~PgDn::Suspend, On
~PgUp::Suspend, Off
q::F8
w::space
Na tym etapie ustawcie sobie klawisze jak tam chcecie, powyżej jest tak jak ja gram, a więc klawisz "Q" działa jak "F8", a "W" jak spacja. Poza tym F8 i spacja wciąż zachowują swoje funkcje. Page Down zawiesza zmianę, więc na chacie q to wciąż q. Page Up na powrót aktywuje skrypt. Tutaj warto dodać, że za cheat jest uznawane granie na dwóch spacjach naraz, choć nie wiem po co ktoś miałby to robić. Tutaj jeszcze tylko pełna lista nazw klawiszy, jakby ktoś np. chciał grać na WSADzie, czy coś.
Jak już sobie powpisujecie, co tam chcecie (jaki rym), to klikamy zapisz jako i zapisujemy z rozszerzeniem *.ahk. Ja inteligentnie nazwałem sobie skrypt WormsAHK.ahk, który to plik teraz trzeba znaleźć, kliknąć go prawym i wybrać "compile script", dzięki czemu powstanie plik WormsAHK.exe, który uruchamiamy przed/w trakcie grania w Wormsy, kiedy chcemy mieć aktywną zmianę.
2. Szlag cię trafia, jak nie możesz znaleźć paczki na dużej mapie w shopperze? Roztrzaskałeś kolejną klawiaturę topiąc ostatniego robaka w rope race? Babcia boi się przyjść w odwiedziny po wysłuchaniu twojej ostatniej wiązanki wykrzyczanej po utracie kolejki po 3 sekundach ruchu? Jeśli tak to najlepiej od razu
ale poza tym zainstaluj sobie rubberworma. Trzy interesujące nas tutaj funkcje (spośród wielu więcej):
/arrows - po wpisaniu tej komendy na chacie w trakcie gry, zaczną się wyświetlać strzałki wskazujące w którą stronę i jak daleko jest paczka.
http://i.imgur.com/T9zsIa7.png - 3 paczki na górze, jedna na dole po prawej
LDET (Loss of control doesn't end turn) - niezależnie od tego jak mocno przypieprzy się w ścianę, z jak wysoka się spadnie, czy wybuchnie pod robakiem mina, a może przejdzie po napalmie - nie traci się kolejki. Przyjmijmy, że aktywuje się edytując schemat.
Antisink - nie da się utopić. Worm spada, dotyka wody i w tej samej sekundzie pojawia się na lądzie, w miejscu gdzie ostatnio bezpiecznie stał w bezruchu. A więc w najgorszym przypadku stracimy turę. Można bezpiecznie grać każdego towera tylko z 1 robakiem.
Jak toto aktywować.
Najpierw trzeba sprawdzić jaką się ma wersję gry, w tym celu w głównym menu najeżdżamy kursorem na logo wormsów, a na dole pojawi się interesujące nas info.
http://i.imgur.com/fWg6yqY.png - info na dole, kursor wskazujący na logo musicie sobie wyobrazić.
Teraz tylko trzeba wejść na stronę http://worms2d.info/RubberWorm/Download i ściągnąć stosowną wersję rubberworma. Polecam wersję "Installer", bo okazuje się, że "Files" niektórych przerasta.
Gotowe schematy:
Rope race - nieograniczona ilość czasu na ruch + aktywowany LDET i antisink: https://www.dropbox.com/s/8l0p4pu5mjsvvpu/rope%20race.wsc?v=0mcn
Shopper - Znany wszystkim shopperowy schemat 1695 z dodatkowo włączonym LDET: https://www.dropbox.com/s/tay9uaf9y4uyt34/shopper%20rubber.wsc?v=0mcn
hf
#worms #shopper
Ciekawy pomysł ze strzałkami na paczki, ale nie zawsze pomaga, szczególnie jeśli mapa jest zagmatwana i nie wszędzie da się dość wszystkimi drogami ;)
Reszta imho mało ciekawa, strata tury po stracie kontroli to imho fajna rzecz bo jak ktoś lamii i straci kontrolę to jego problem
#dobranocmikroby