Wpis z mikrobloga

@Atencyjny_Gerbil: kiedyś pod lasem miałem podobną sytuację, ale zawsze woziłem klucz francuski więc sobie poradziłem( ͡° ͜ʖ ͡°)
swoją drogą ten silnik zaprojektowali jacyś kretyni xD zębatka z tyłu jest gigantyczna przez co przy dużej prędkości łańcuch kręci się zbyt szybko, wpada w drgania i wahania co powoduje, że spada, a ta zębatka w silniku napędzająca łańcuch zużywa się wyjątkowo szybko. kopnik oczywiście odwrotnie, ale to
  • Odpowiedz
@Atencyjny_Gerbil: Mój kiedyś miał inny problem, ale dało się wrócić do domu - mianowicie głowica była na tyle zużyta na gwincie, że wystrzeliwała świecę ( ͡° ͜ʖ ͡°). Dobrze że miałem kilka świec w schowku i te parę kilometrów dało radę przejechać.

@Sydney_Mobius: Najśmieszniejsza i tak była "odwrotna" skrzynia biegów względem normalnych motocykli - nie zliczę ile razy dawałem komuś się przejechać i na
  • Odpowiedz
@Atencyjny_Gerbil: Wszystko zależy od wieku części, które tam siedzą i stanu ich zużycia. Jak ogarniesz zestaw naprawczy gaźnika, wyregulujesz szczeliniomierzem platynki, kupisz nową świecę dwuelektrodową, to będzie git. U mnie jak kupiłem Ogara, to była kaplica, dosłownie. Prawie wszystko wymieniałem, kupowałem nowe i teraz pozostało mi tylko odkręcić kranik, odpalić Ogara i jechać aż skończy mi się benzyna :D
  • Odpowiedz