Wpis z mikrobloga

Hello Mireczki!
Chcielibysmy sie z wami oficjalnie przywitac (ʘʘ)

Jak pewnie sie domyslacie reprezentujemy sklep internetowy #gearbest. Profil na wykopie pozwoli nam dzielic sie z wami super promocjami i kuponami na zakupy :)
Bedziemy takze załatwiac kupony specjalnie dla was abyscie mogli wydac swoje cebuliony ( ͡º ͜ʖ͡º)

No i niestety jestesmy teraz zielonka


Ale w ramach przywitania z wami, mamy dla was kolejne #rozdajo
Czesc z was pewnie pamieta poprzednie edycje ktore organizowal dla was @x-santa-x klik oraz to
Tym razem do rozdania mamy takie cudo, ktore z pewnoscia przyda sie ludzia w #korposwiat
Na poczatek taki drobiazg ale obiecujemy ze nastepne rozdajo bedzie wieksze

Co trzeba zrobic:
1. Lajkujemy strone GearBest Polska tu
2. Zostawiamy plusa przy tym wpisie

Polecam takze zaobserwowac profil :)

Losowanie konczy sie w niedziele o 12:00 tym razem zielonki biora udzial


Zwyciezce wylosujemy z plusow za pomoca mirkorandom

Sprawcie aby na fejsie pojawilo sie kilka lajkow - a obiecuje ze duzo na tym zyskacie :)

#zadarmo #kubek #chinskiecuda
Zawolam tez inne platformy
#jd #banggood #aliexpress
GearBest_Polska - Hello Mireczki!
Chcielibysmy sie z wami oficjalnie przywitac (ʘ‿ʘ) ...

źródło: comment_mUw3Ut8otYtQLwZFgfCFIgXyVVf3amOP.jpg

Pobierz
  • 92
  • Odpowiedz
@Czayen: dlatego płacisz przez PayPal i przez PP robisz "charge back" mi tak @GearBest_Polska oddali ok 50% wartości zamówionego towaru - "nie włącza się po ok dwóch miesiącach używania". Przez ich support też byłem mocno zbywany, że nie mogą. Zaoferowali $5, a jak przez PayPal to dostałem $20 z $40. Pewnie gdybym powalczył o pełny to bym też dostał, ale przez 2 miesiące działało więc byłem to rozwiązanie w
  • Odpowiedz
@grzemach: gdybyś doczytał moje komentarze to bys wiedział ze płaciłem PayPalem i przez PayPal zażądałem zwrotu pieniędzy ale zaoferowali mi ponowne wysłanie towaru (pod warunkiem anulowania sprawy na PayPal) na co się zgodziłem ponieważ po pierwsze liczyłem na uczciwość sklepu po drugie towar kupiłem w promocji za 50% ceny i gdybym zamiast towaru dostał zwrot kasy to musiał bym za niego zapłacić 100% (ponieważ promocja się skończyła). Teraz tego żałuję
  • Odpowiedz
@GearBest_Polska: Wy lepiej powiedźcie czemu wysyłacie listy nierejestrowane mimo, że dopłaciłem 2 dolce za rejestrowane. Dwa takie przypadki, w odstępie dwóch dni. Wybieram opcję "registered", a po wysłaniu jak byk "unregistered". Tracking ofc nie działa.
  • Odpowiedz