Wpis z mikrobloga

@jedzbudynie:
1. To nie jest drugi boss bo jest tez inna droga
2. Kiedy robi zamach robisz "Parry" tarcza i go walisz (tak sam sie zdziwilem)
3. Jak widzisz ze miecz staje się niebieski #!$%@?
4. Mozesz go #!$%@? z kuszy która tam jest
5. Potem jest możliwość walki z trzema na raz ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@jedzbudynie: tak, dwojka jest durna. potega soulsow to geniusz rezyserii Miazakiego, ktory w ds2 za duzo sie nie mieszal (ratowal ja potem wprowadzajac SOFS w ktory jeszcze nie gralem). Glowne problemy dwojki to sztucznie wymuszony poziom trudnosci (np. bossowie w postaci walki x vs 1 gracz, tj kiku bossow lub boss z mobami). Lore bez dlc i patcha jest dupiane, grafika sraczkowata, walka bez feelingu (w jedynce czuc to mieso, zelastwo...
e wielki szkielet był zbyt łatwy.


@Xardin: pokonałem na razie tylko:
-giganta
-tego z tarczą w 2giej lokalizacji [co prowadzi do statku piratów]
-pirata [2miecze i 2maczugi]
-i się męczyłem z tym "The Pursuer" po czym stwierdziłem że łatwiej będzie go ominąć
@jedzbudynie: naucz się parować, na początek polecam ci małą skórzaną tarcze bo pożera mało staminy i łatwo się na niej nauczyć. Blokowanie jego ciosów jest bez sensu więc po prostu lepiej je unikać rollami coś na zasadzie że ona jak skoczy atakować to ty go tylko raz czy dwa atakujesz potem czekasz na jego ciosy i znowu się rollujesz a jak kończy to go uderzasz. Obciążenie zawsze poniżej 50% maksymalnego udźwigu