Wpis z mikrobloga

#ryanair #podrozujzwykopem i moze tez #prawo

Mirki, czy nalezy mi sie jakies odszkodowanie / rekompensata za lot, ktory sie opoznil o ponad 5,5 godziny? W tym czasie, zaoferowali nam, uwaga, 5e do wykorzystania tylko w Hard Rocku, gdzie ceny jedzenia zaczynaly sie spokojnie od 13e za hamburgera i ludzie nie mogli nawet nic zjesc (chyba ze ciasteczko dla dziecka to wystarczajaca porcja zywieniowa na obiad).

Do tego majstrowali wszystko, zeby nas upchnac przy 5h do samolotu - w tym dodajac - podawanie zlej godziny na wyswietlaczu przy bramkach. Nie wiem, kto jest za to odpowiedzialny - lotnisko, czy przewoznik? Specjalnie przeszedlem sie przez kilka gateow i tylko przy naszym locie byla taka sytuacja.

Myslicie, ze sa podstawy do tego, zeby poinformowac o tym UOKiK? Albo po prostu samemu napisac pismo do Ryanaira, ze w kulki to mozna w lotto grac, a nie z pasazerami smigajacymi na swieta do Polski, w miedzyczasie w dzien wylotu umowione 2 urdzedy panstwowe, dentyst itd. i to wszystko poszlo sie... no wlasnie, nie zostanie zrealizowane. I rekompensata za to, ma byc tylko 5e? W tylku mam te ich pieniadze, najbardziej mi zal urzedow, ktore tylko w piatek moglem ogarnac. Dlatego chce im dac troche po dupie, nawet bez otrzymywania pieniedzy.
  • 18
@Bez_Komentarza: Pierwszy raz mialem mysl, ze moze ktos z ubezpieczenia skorzysta :D ale ja nie bylem ten, z tych madrych :)

@4833478: no wlasnie w regulaminie kreca jak cholera, a do tego nie pisza nic 'ryanair moze zmienic godzine na wyswietlaczu przy bramkach' + 'adekwatne wyzywienie za opoznienie' - a bylo jak mowilem. Dlateo pytam, co to moze oznaczac adekwatne, bo 5e to adekwatnie moze by bylo w biedronce, a
@milvanb: Ja tam nie wiem ale podejrzewam, że co najwyżej możesz sobie pokrzyczeć bo regulamin mają spreparowany tak, że nic nie ugrasz, a poza tym pewnie podobne sytuacje oni mają przećwiczone już nie raz. Niestety jak latasz najtańszymi liniami to nie dziw się że kręcą gdzie tylko mogą i jak tylko się da żyłując każdego eurocenta.
@4833478: doskonale wiem, ja nie mam jakiegos wielkiego bolu, w koncu jestem na swieta u rodziny, ale no takimi burackimi zachowaniami, to jednak mam ochote im jakos dowalic. Bo co innego 5,5h opoznienia, a co innego buractwo z ich strony. I za to buractwo mogloby im sie dostac - kasy pewnie nikt nie zobaczy, bo tak jk napisles - zyluja gdzie wlezie, ale no, wkurzylem sie.
@milvanb: raz mieliśmy 7 godzin opóźnienia. Mail do nich skutkował tylko taką odpowiedzią: "opóźnienie z przyczyn technicznych, czyli nie naszych, czyli jebcie się" xd no więc nie trać czasu. O to właśnie chodzi, że lecąc ryanem za pół darmo wyrzekasz się wszelkich praw człowieka xd
@4833478: po pierwsze jak nie wiesz to czemu się wypowiadasz, po drugie ta słowiańska uległosc wobec firm które dymają przy każdej możliwej okazji, to jest żenada. Chyba setki lat pańszczyzny faktycznie weszły w krwiobieg.
@milanvb: niestety nie znam się na prawie lotniczym, ale Tobie życzę byś nie odpuszczał.
po pierwsze jak nie wiesz to czemu się wypowiadasz


@L_Anarchiste: Bo podejrzewam. Tak jak napisałem. Słowiańska uległość a zdawanie sobie sprawy, że jak coś jest taniej to nie bez powodu, oraz wyznawanie zasady "widziały gały co brały" (regulamin) to nie jest to samo. Ja właśnie nie daję się dymać, nie latam ryanairem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
kurde, ten rajaner to cwany, nigdzie maila do nich nie moge znalezc, jedynie odnosnik do refundu, gdzie powody sa inne, niz te, ktore ja chce podac. Macie jakis namiar? Zawsze jak pisze na ogolnego to nikt nie odpowiada :D
@milvanb: raczej nic dla siebie nie ugrasz ale zgłosić do ulc warto jak ci sie chce, przewoźnicy dostają kary za opóźnienia / brak informacji dla pasażerów