Wpis z mikrobloga

Po Game Developers Conference poznaliśmy kilka nowych szczegółów o #tyranny - autorskim #crpg Obsidian Entertainment i Paradox Interactive -

Akcja gry przeniesie nas do rejonów inspirowanych kulturą śródziemnomorską; będzie się ona rozgrywać „na przełomie epoki brązu i epoki żelaza”. Walka podobnie jak w #pillarsofeternity wykorzysta system czasu rzeczywistego z aktywną pauzą; ilość towarzyszy ograniczy się do 4; ukończenie tytułu zajmie ok. 20-30 godzin (przy czym tytuł ma zapewniać sporą regrywalność); kompletnie zrezygnowano z systemu klas, a zamiast tego będziemy "trenować" umiejętności organicznie.

Chris Avellone był dyrektorem kreatywnym tytułu na etapie przedprodukcji (zanim opuścił Obsidian Entertainment).

Więcej informacji: http://grimuar.pl/tyranny/zarys-settingu-produkcji
#rpg #gry #mikroreklama
Pobierz
źródło: comment_zPO0rJwEz9tVxW3C6502DG7sI3MuquWn.jpg
  • 2