Aktywne Wpisy
mymymymy +152
MakaronowyStwor +79
Dziękuję Wam wykopki, że jesteście <3
Garstka która ma odrobinę oleju w głowie, pocieszała i pomagała mi w najgorszych momentach, dostarczała szczerego śmiechu i dobrego humoru, poznałem kilku - nawet IRL i było super.
A pozostałe 90% przynajmniej podbudowuje mi samoocene że jestem inteligentny na ich tle ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gownowpis #oswiadczenie #oswiadczeniezdupy #takaprawda
Garstka która ma odrobinę oleju w głowie, pocieszała i pomagała mi w najgorszych momentach, dostarczała szczerego śmiechu i dobrego humoru, poznałem kilku - nawet IRL i było super.
A pozostałe 90% przynajmniej podbudowuje mi samoocene że jestem inteligentny na ich tle ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gownowpis #oswiadczenie #oswiadczeniezdupy #takaprawda
Porsche 904 Carrera GTS
Prace nad 904 rozpoczęły się w 1962 roku, kiedy powstał drewniany model zaprojektowany przez Ferdynanda "Butziego" Porsche z podzespołami z nowego 901/911. W listopadzie 1963 firma lotnicza Heinkel wykonała pierwszą karoserię na bazie przysłanego w lutym modelu. Duży wpływ na części mechaniczne miała wcześniejsza konstrukcja Porsche 804 F1 Car np. przełożenie napędu, geometria zawieszenia, hamulce. Skrzynia biegów i kolumna kierownicy pochodziła z 911. Karoseria za tylnimi drzwiami była zbudowana jako pojedyncza część, co ułatwiało demontaż i naprawy podczas pit-stopów. FIA wymagała 100 egzemplarzy, aby homologować auto do klasy GT. Porsche wykonało 100 modeli do kwietnia 1964 roku. Pierwsze 6 było przeznaczone na wyścigi, pozostałe z silnikami od 911 błyskawicznie rozeszły się wśród kolekcjonerów. Standardowo kosztowały 7425 $ każdy.
904 nie nadawało się zbytnio do ruchu ulicznego. Pojazd nie posiadał żadnych wygłuszeń i najlepiej nadawał się do spędzania weekendów na torze wyścigowym. Od 0 do 100 km/h przyspieszał w 5,5 sekundy, prędkość maksymalna to 260 km/h.
#samochodyefceki #samochody #motoryzacja #carboners #porsche #klasykimotoryzacji