Wpis z mikrobloga

Witam mireczki,

chciałbym tutaj opisać swoje nieprzyjemne doświadczenia związane z zakupami telefonu Mi4 na allegro od znanego dosyć użytkownika - mianowicie xon24 (aktywny tutaj jako @mcdogg)

Allegro tego Pana - http://allegro.pl/show_user.php?uid=40078868

Telefon zamówiłem dnia 5 grudnia 2015 roku, zapłaciłem 869 złotych, telefonu sprawnego do tej pory nie otrzymałem ale zacznijmy od początku.

Po zamówieniu telefonu (ha, miałem nadzieję że na święta będzie) i wysłaniu prośby otrzymałem wiadomość, że telefon zostanie wysłany w piątek bo Pan jest w Hong-Kongu, nie było to dla mnie problemem więc cierpliwie oczekiwałem na numer i w ostateczności paczkę. 10 grudnia dostałem wiadomość, że paczka została "wysłana" ŚLEDZENIE.

Paczkę ostatecznie otrzymałem dnia 4 stycznia, po rozpakowaniu telefonu na pierwszy rzut oka wszystko wydawało się w porządku, niestety tylko na pierwszy rzut, telefon ciągle się resetował kiedy był w spoczynku, dziwna sprawa, próbowałem wgrywania nowego oprogramowania, lecz niczego to nie dało. Po kontakcie ze sprzedającym i wykonaniu jego sugestii które niestety nie przyniosły rezultatu musiałem odesłać telefon do Polski ( za to sprzedający miał u mnie duży plusik bo akurat był w Polsce)

Telefon został wysłany prze zemnie kilka dni później, już w tym czasie nalegałem na zwrot pieniędzy bądź wymianę telefonu na nowy. Po dokładnie dwóch tygodniach otrzymałem informację, że telefon został odesłany z Chin naprawiony...

Po kolejnym dosyć długim oczekiwaniu, jakoś pod koniec lutego listonosz przyniósł naprawionego Mi4, niestety już podczas włączania napotkałem dziwne artefakty jak np:

1 2

Sprzedawca z początku zrzucał to na "kaszkę programistyczną" cokolwiek miałoby to znaczyć, lecz po tym jak problem występował przez kolejne dni to kazał zwrócić telefon do siebie.

Po raz kolejny poprosiłem o zwrot pieniędzy, mam nadzieję, że tym razem sprzedawca na niego przystanie...

Jeej, kolejne 20 dni oczekiwania aż paczka dojdzie do sprzedawcy i wtedy może litościwie w maju będe miał telefon... Czy sprawny nie wiadomo...

@Reggy: @FuriousPredators: wołam zainteresowanych

TL:DR


#aliexpress #allegro #xiaomi #banggood
  • 23
  • Odpowiedz
@Saber158: sorry, ale to trochę #gorzkiezale Miałeś pecha, że trafiłeś na wadliwy egzemplarz (chociaż samo resetowanie to dość częsta przypadłość mi4) ale jeśli zamawiasz z CHRL to powinieneś się liczyć z tym jak wygląda sprawa napraw gwarancyjnych i ile to trwa.
  • Odpowiedz
@Saber158: Mogłeś kupić refuba od niego. Najlepiej unikać kupowania przez Allegro i jeszcze z wysyłką z Chin. Albo sam to robisz i zamawiasz z Chin, albo kupować w Polsce, tak żeby można było przed zakupem zobaczyć telefon. Oby to się skończyło dobrze dla Ciebie.
  • Odpowiedz
@Saber158: Zadaj twardo od sprzedawcy zwrot pieniędzy albo różnice w cennie dziś a w momencie zakupu. Zreszta majac firme w Polsce mozesz skorzystac z rekojomi a na przyszlosc kupuj na ali. Kupiłem od Goldiego kiedys tel po miesiascu padł dotyk spor na ali, odesłanie towaru i zwrot pełnej kwoty. Jednak mozna a allegro to w 90 % #januszebiznesu
  • Odpowiedz
@znikajacypunkt: Nie sprzedajemy refubów więc proszę sobie nie dodawać!

Wadliwy egzemplarz zawsze się niestety może trafić w masowej produkcji i to nawet największym gigantom z Samsungiem i Apple na czele. Xiaomi nie posiada autoryzowanego serwisu w Europie więc narzekanie na czas reklamacji jest nieuzasadnione, ponieważ jasno o tym informujemy w regulaminie, który kupujący zaakceptował podczas dokonania zakupu. Reklamacje są rozpatrywane w 99% przypadków w ciągu 96H, pozostały czas to czas
  • Odpowiedz
@Saber158: Gwarantem jest Xiaomi, my jesteśmy tylko pośrednkiem pomiędzy konsumentem, a autoryzowanym serwisiem producenta. Zawsze po naprawie przez Xiaomi sprawdzamy osobiście telefon i tak tez było tym razem i był on jak najbardziej sprawny. W przesyłce znajdowało się oficjalne pismo z naprawy wystawione przez autoryzowany serwis Xiaomi.

Nie możemy stwierdzić co jest nie tak z telefonem (zarówno my jak i serwis) nie mając go w ręku. Wiemy natomiast z doświadczenia,
  • Odpowiedz
@Saber158: Proszę o podanie numeru przesyłki oraz potwierdzenia nadania, ponieważ nic jeszcze nie doszło do nas, a na maila nie otrzymuję od Ciebie odpowiedzi.
  • Odpowiedz
W nawiązaniu do mojego wpisu:
http://www.wykop.pl/wpis/17625221/wolam-publicznie-saber158-poniewaz-nie-odpisujesz-/

do dnia dzisiejszego @Saber158 nie przesłał zdjęcia nadania przesyłki oraz numeru trackingowe mimo zapewnień, że da nam odpowiedź.

Czyżby autor wpisu nie odesłał przesyłki? Wszak towar był naprawiony przez autoryzowany seriws Xiaomi i odesłany sprawny za pierwszym
mcdogg - W nawiązaniu do mojego wpisu:
http://www.wykop.pl/wpis/17625221/wolam-publi...

źródło: comment_3dGH1CLg5dthHfQE3NjOPENzGV91U0TO.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz