Aktywne Wpisy
p1p2p3p4 +658
przychlasty już grzecznie siedzą jeden obok drugiego i wysluchują poleceń szefowej, która przekazuje im PLAN DZIAŁANIA na najbliższe dni xD a tyle razy pisała, ze to "URLOP" i "WAKACJE" xD a czy ty etatowcu jeździsz na Kretę z przełożonym? xD
#izadamczyk #frajerzyzmlm
#izadamczyk #frajerzyzmlm
piip5 +525
#frajerzyzmlm to milionerzy nie wychodzą na greckie śniadanie tylko sami robią w willi jajecznicę?
Dlatego postanowiłem opisać tu swoje doświadczenie ze sklepem Banggood, który ma świetny support i gdzie głównie robię chińskie zakupy, mam nadzieję, że komuś może się to przydać.
13.02. Korzystając z promocji na EU Banggood zamówiłem telefon Ulefone Paris, za którego zapłaciłem 111.33$.
Telefon zamówiłem z czystej ciekawości, w planach miałem pobawić się nim kilka dni i potem go sprzedać.
23.02. Otrzymałem telefon, ale miałem go tylko pół dnia, bo chętny znalazł się zanim telefon do mnie przyszedł.
http://www.17track.net/en/track?nums=RS417745260NL
Telefon uważam za ładny i dobry, zwłaszcza jeśli popatrzymy na jego cenę. Dla osoby, która z telefonu korzysta tylko aby go mieć i czasem napisać lub zadzwonić będzie wystarczający.
Mój różowypasek gdy zobaczył powiedział, że go chce, więc:
24.02. Zamówiłem kolejny telefon tym razem za 113.63$.
Został wysłany przez France Express (Colissimo). Gorąco polecam ten typ wysyłki gdyż paczki dochodzą w 3-5 dni, a w Polsce dostarczane są przez DPD.
02.03. Odebrałem przesyłkę od kuriera i rozpocząłem testy, które przebiegły pomyślnie.
03.03. Wieczorem pojawił się poważny problem – mikrofon trzeszczał i piszczał, odbiorca rozmowy nic innego nie słyszał poza tym piszczeniem. Na nagraniach wideo oraz na dyktafonie działo się to samo.
04.03. Napisałem do Banggood na adres cservice@banggood.com i zgłosiłem problem wraz z filmem, na którym było słychać jak działa mikrofon.
05.03. Banggood odpisał, iż przyjmują zgłoszenie i odpiszą za kilka dni.
08.03. Banggood napisał aby spróbować wejść w recovery mode i wyczyścić telefon.
Oczywiście nic to nie dało.
08.03. Napisałem do Banggooda z informacją, iż wyczyszczenie telefonu nic nie dało, problem jest nadal.
10.03. Banggood poprosił o odesłanie telefonu do Chin najtańszą możliwą przesyłką rejestrowaną oraz o wysłanie im zdjęcia paczki, trackingu i rachunku, gdyż zapewnili, że zwrócą 50% kosztów wysyłki. Zapewnili także, że nowy telefon zostanie wysłany przez nich, gdy ten zepsuty do nich dotrze.
11.03. Nadałem telefon listem poleconym priorytetowym przez Pocztę Polską – wyniosło mnie to 29,30zł.
http://www.17track.net/en/track?nums=RR780434679PL
Parę godzin po wysłaniu telefonu do Chin, wypełniłem formularz na stronie PayPal z prośbą o zwrot pieniędzy za odesłanie telefonu do Chin.
13.03. Poinformowałem Banggood o wysyłce telefonu i poprosiłem o wysyłkę telefonu z magazynu EU przez France Express (Colissimo).
14.03. Banggood poprosił o informację ile pieniędzy mają mi zwrócić za wysyłkę telefonu do Chin.
Odpisałem, iż nie chcę zwrotu, bo zależy mi tylko na wysyłce z EU, aby mieć szybko telefon.
Paypal zaakceptował moją prośbę o zwrot za wysyłkę.
15.03. Banggood utworzył zamówienie na telefon.
16.03. Telefon został wysłany.
17.03. Otrzymałem zwrot za odesłanie telefonu z PayPala.
18.03. Odebrałem nowy telefon, mimo iż ten, którego ja odesłałem jeszcze do nich nie dotarł!
Podsumowując
W dwa tygodnie po zgłoszeniu problemu miałem nowy telefon u siebie, za wysyłkę otrzymałem zwrot dzięki PayPalowi. Jestem stratny jedynie na czasie i paru złotych na kopertę.
Jeśli chodzi o sam telefon, to jest to:
http://eu.banggood.com/Wholesale-Warehouse-EU-Warehouse-Ulefone-Paris-5-Inch-2GB-RAM-Android-5_1-MTK6753-64bit-Octa-core-1_3GHz-4G-LTE-Smartphone-wp-Uk-1012778.html
Zdjęcia: http://imgur.com/a/be9lg
Aktualne cena po zbiciu punktami bez givingassitant to ~410zł z wysyłką kurierem.
Moim zdaniem jest to bardzo dobra opcja dla osób, które nie potrzebują kombajnu w kieszeni. Dużo naczytałem się o słabym głośniku – zarówno tym do rozmów, jak i do odtwarzania muzyki czy filmów – jednak jak się okazało, we wszystkich trzech przypadkach głośnik działa dobrze.
Plusy:
+ GPS łapie w parę sekund
+ Metalowe boki
+ szkło 2.5D
+ 2 porty LTE
+ obsługa kart microsd
+ Gorilla Glass 3
+ jak dla mnie wygląd
Minusy:
- Ładowanie max 1A
Telefony są wysyłane z europejską przejściówką i folią na ekran oraz zazwyczaj z gratisami (etui oraz szkło).
Pierwszy przyszedł ze szkłem, etui i foliami.
Drugi tylko z foliami (odesłany).
Trzeci - tak jak pierwszy - z gratisami.
Swoją drogą jestem ciekaw, czy banggood każdego traktuje tak samo i zaufałby każdemu, że w paczce idzie do nich zepsuty przedmiot – możliwe, że na dniach będę miał odpowiedź na to pytanie, bo jeden mirek reklamuje z moją pomocą inny sprzęt.
#banggood #aliexpress #zakupyzchin #itemyzchin #paypal
This warranty and return policy are only available for the sub categories of smartphones and feature phones.
1 Year Warranty
https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/refunded-returns
1. Aktywujesz program zwrotu kosztów
2. Odsyłasz towar
Pytanie dodatkowe zamawiałeś z tym ich dodatkowym ubezpieczeniem ?
Co do Banggood ta ich opcja znalazłem coś takiego:
"It will take longer to confirm the package is totally lost without the insurance, and sometimes you have to return the faulty product if you ask for refund without the insurance."
To tylko gwarancja sprzedawcy, taka jak sprzedawców z allegro.
Może w każdej chwili nie obowiązywać. Dasz głowę że za pół roku po zakupie jeszcze ktoś w Polsce zechce naprawić za darmo twój telefon? Takiej gwarancji nie powinno się brać pod uwagę.
Tak samo naganili wcześniej na zakup w XFS, bo gwarancja w polsce, itp. Co teraz powiesz tym oszukanym ludziom?
@Andczej: