Aktywne Wpisy
Mówcie co chcecie ale perspektywa dalszego ocieplania klimatu jest naprawdę niepokojąca. Wyobraźcie sobie, że za kolejne 20-30 lat w Afryce letnie temperatury sięgałyby po +55,60° C. Przecież to się prędzej czy później skończy jakąś naprawdę masową wędrówką ludów w kierunku Europy czy wojnami o wodę.
I żeby nie było - nie chce kolejnej gównoburzy o papierowe słomki, nie jestem ekoświrem.
Można długo dyskutować na temat wpływu człowieka na klimat, ale prawda
I żeby nie było - nie chce kolejnej gównoburzy o papierowe słomki, nie jestem ekoświrem.
Można długo dyskutować na temat wpływu człowieka na klimat, ale prawda
wykopowa_ona +33
Ja do Was po prośbie.
Mam koleżankę, która ma dziecko z porażeniem mózgowym. Młody jest w coraz gorszym stanie emocjonalnym i przegryza wszystkie koszulki jakie ma. Dziennie ich niszczy 2-3.
Młody nosi na ten moment koszulki rozmiar 116. Ja swoje po moim najmłodszym dzieciaku już jej oddałam i właśnie się kończą.Jak się zszyje, to młody dostaje amby - jakkolwiek się nie szyje to i tak go do szału doprowadza, bo ma problemy
Mam koleżankę, która ma dziecko z porażeniem mózgowym. Młody jest w coraz gorszym stanie emocjonalnym i przegryza wszystkie koszulki jakie ma. Dziennie ich niszczy 2-3.
Młody nosi na ten moment koszulki rozmiar 116. Ja swoje po moim najmłodszym dzieciaku już jej oddałam i właśnie się kończą.Jak się zszyje, to młody dostaje amby - jakkolwiek się nie szyje to i tak go do szału doprowadza, bo ma problemy
Dlatego postanowiłem opisać tu swoje doświadczenie ze sklepem Banggood, który ma świetny support i gdzie głównie robię chińskie zakupy, mam nadzieję, że komuś może się to przydać.
13.02. Korzystając z promocji na EU Banggood zamówiłem telefon Ulefone Paris, za którego zapłaciłem 111.33$.
Telefon zamówiłem z czystej ciekawości, w planach miałem pobawić się nim kilka dni i potem go sprzedać.
23.02. Otrzymałem telefon, ale miałem go tylko pół dnia, bo chętny znalazł się zanim telefon do mnie przyszedł.
http://www.17track.net/en/track?nums=RS417745260NL
Telefon uważam za ładny i dobry, zwłaszcza jeśli popatrzymy na jego cenę. Dla osoby, która z telefonu korzysta tylko aby go mieć i czasem napisać lub zadzwonić będzie wystarczający.
Mój różowypasek gdy zobaczył powiedział, że go chce, więc:
24.02. Zamówiłem kolejny telefon tym razem za 113.63$.
Został wysłany przez France Express (Colissimo). Gorąco polecam ten typ wysyłki gdyż paczki dochodzą w 3-5 dni, a w Polsce dostarczane są przez DPD.
02.03. Odebrałem przesyłkę od kuriera i rozpocząłem testy, które przebiegły pomyślnie.
03.03. Wieczorem pojawił się poważny problem – mikrofon trzeszczał i piszczał, odbiorca rozmowy nic innego nie słyszał poza tym piszczeniem. Na nagraniach wideo oraz na dyktafonie działo się to samo.
04.03. Napisałem do Banggood na adres cservice@banggood.com i zgłosiłem problem wraz z filmem, na którym było słychać jak działa mikrofon.
05.03. Banggood odpisał, iż przyjmują zgłoszenie i odpiszą za kilka dni.
08.03. Banggood napisał aby spróbować wejść w recovery mode i wyczyścić telefon.
Oczywiście nic to nie dało.
08.03. Napisałem do Banggooda z informacją, iż wyczyszczenie telefonu nic nie dało, problem jest nadal.
10.03. Banggood poprosił o odesłanie telefonu do Chin najtańszą możliwą przesyłką rejestrowaną oraz o wysłanie im zdjęcia paczki, trackingu i rachunku, gdyż zapewnili, że zwrócą 50% kosztów wysyłki. Zapewnili także, że nowy telefon zostanie wysłany przez nich, gdy ten zepsuty do nich dotrze.
11.03. Nadałem telefon listem poleconym priorytetowym przez Pocztę Polską – wyniosło mnie to 29,30zł.
http://www.17track.net/en/track?nums=RR780434679PL
Parę godzin po wysłaniu telefonu do Chin, wypełniłem formularz na stronie PayPal z prośbą o zwrot pieniędzy za odesłanie telefonu do Chin.
13.03. Poinformowałem Banggood o wysyłce telefonu i poprosiłem o wysyłkę telefonu z magazynu EU przez France Express (Colissimo).
14.03. Banggood poprosił o informację ile pieniędzy mają mi zwrócić za wysyłkę telefonu do Chin.
Odpisałem, iż nie chcę zwrotu, bo zależy mi tylko na wysyłce z EU, aby mieć szybko telefon.
Paypal zaakceptował moją prośbę o zwrot za wysyłkę.
15.03. Banggood utworzył zamówienie na telefon.
16.03. Telefon został wysłany.
17.03. Otrzymałem zwrot za odesłanie telefonu z PayPala.
18.03. Odebrałem nowy telefon, mimo iż ten, którego ja odesłałem jeszcze do nich nie dotarł!
Podsumowując
W dwa tygodnie po zgłoszeniu problemu miałem nowy telefon u siebie, za wysyłkę otrzymałem zwrot dzięki PayPalowi. Jestem stratny jedynie na czasie i paru złotych na kopertę.
Jeśli chodzi o sam telefon, to jest to:
http://eu.banggood.com/Wholesale-Warehouse-EU-Warehouse-Ulefone-Paris-5-Inch-2GB-RAM-Android-5_1-MTK6753-64bit-Octa-core-1_3GHz-4G-LTE-Smartphone-wp-Uk-1012778.html
Zdjęcia: http://imgur.com/a/be9lg
Aktualne cena po zbiciu punktami bez givingassitant to ~410zł z wysyłką kurierem.
Moim zdaniem jest to bardzo dobra opcja dla osób, które nie potrzebują kombajnu w kieszeni. Dużo naczytałem się o słabym głośniku – zarówno tym do rozmów, jak i do odtwarzania muzyki czy filmów – jednak jak się okazało, we wszystkich trzech przypadkach głośnik działa dobrze.
Plusy:
+ GPS łapie w parę sekund
+ Metalowe boki
+ szkło 2.5D
+ 2 porty LTE
+ obsługa kart microsd
+ Gorilla Glass 3
+ jak dla mnie wygląd
Minusy:
- Ładowanie max 1A
Telefony są wysyłane z europejską przejściówką i folią na ekran oraz zazwyczaj z gratisami (etui oraz szkło).
Pierwszy przyszedł ze szkłem, etui i foliami.
Drugi tylko z foliami (odesłany).
Trzeci - tak jak pierwszy - z gratisami.
Swoją drogą jestem ciekaw, czy banggood każdego traktuje tak samo i zaufałby każdemu, że w paczce idzie do nich zepsuty przedmiot – możliwe, że na dniach będę miał odpowiedź na to pytanie, bo jeden mirek reklamuje z moją pomocą inny sprzęt.
#banggood #aliexpress #zakupyzchin #itemyzchin #paypal
tu są linki do trackingow
tutaj wyjaśnienie