Wpis z mikrobloga

@nairam24h: taaak, caly czas tak mialem, byly scenariusze ze trzeba bylo na tym bazowac bo inaczej w------l ( mam na mysli te trudniejsze + poziom trudnosci bóg ). W Wojnie Trojanskiej na poziomie Bóg w 1 kolonii pamietam, ze po jakims czasie masz zmasowany atak ze strony 3 bóstw i jesli nie zbudowales Ateny do tego czasu.. no to miales p--------e xD
  • Odpowiedz
@zajcus: Najlepsze: " Szczerze Ci radzę, byś się ożenił. Jeśli znajdziesz dobrą żonę, będziesz szczęśliwy. Jeśli Ci się nie uda - zostaniesz filozofem. " filozofem, stulejarzem na portalu wykop peel (ʘʘ)
  • Odpowiedz
@zajcus: ja grałem w tą grę gdy byłem mały i nie za bardzo kumalem o co chodzi i za każdym razem jak grałem po jakimś czasie pojawiała się hydra i mi wszystko rozpieprzala. Raz ratowali się i zbudowałem świątynie Herkulesa, myślałem, że przyjdzie i mi pomoże....takiego wała ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@krasecz: trzeba było zbudować budynek herosa, który się pojawiał gdy przychodziła hydra i żeby go wezwać musiałeś mieć określoną ilość dóbr (wino, zbroje), domostw na określonym poziomie, jakąś świątynię, wojsko - zależy jaki heros.
  • Odpowiedz
@joyko: chronologicznie wg wydawania było tak:
1. Cezar
2. Faraon
3. Zeus
4. Cesarz (Chiny)
W Zeusie znacznie usprawnili też mechanikę, największą zmianą na plus dla mnie było, że z zakładów nie wychodzili poszukiwacze robotników, tylko byli dobierani z automatu, dzięki czemu można było w spokoju budować dzielnice przemysłowe dalej od mieszkań oraz bliżej złóż surowców, w Zeusie też nie trzeba było budować kopalni tuż przy złożach, tylko wychodzili z
  • Odpowiedz
@HetmanPolnyKoronny: Cesarz też miał swoją unikatową mechanikę, bo budynki stawiało się zgodnie z zasadami feng shui, a niektóre z nich nie wymagały inspekcji architekta. Do tego inaczej wyglądało rolnictwo, po wzniesieniu farmy wybierałeś czym obsiać otaczające ją pola.
  • Odpowiedz
w praktyce nie miało większego wpływu


@HetmanPolnyKoronny: Miało, bo jeśli nie stawiałeś budynków zgodnie z zasadami feng shui to spadało zadowolenie wśród mieszkańców miasta, domy się nie rozwijały i otrzymywałeś ujemny modyfikator przy składaniu ofiar herosom. Owszem, na łatwym poziomie trudności i w początkowych misjach nie było to problemem, ale później trzeba było tego pilnować.

o ile pamiętam już w Zeusie tak było (np
  • Odpowiedz
@HetmanPolnyKoronny: Miało, bo jeśli nie stawiałeś budynków zgodnie z zasadami feng shui to spadało zadowolenie wśród mieszkańców miasta, domy się nie rozwijały i otrzymywałeś ujemny modyfikator przy składaniu ofiar herosom. Owszem, na łatwym poziomie trudności i w początkowych misjach nie było to problemem, ale później trzeba było tego pilnować.


@HrabiaTruposz: mi zwykle wychodził minimum żółty, a nie przejmowałem się zbytnio feng shui tylko budowałem miasta praktycznie tak samo jak w Zeusie.

No owszem, z każdą kolejną grą różnice były mniejsze. Ale czy Cesarz był faktycznie
  • Odpowiedz
@zajcus: Pamiętam jak na początku za dzieciaka nie kumałem mechanizmów i stawiałem tylko te pierwsze chaty i całą mapę nimi spamowałem :D, a kiedyś jak zrobiłem miasto na 20k ludzi to gra zwolniła do 1/5 swojej normalnej prędkości.
  • Odpowiedz