Wpis z mikrobloga

Klient wysłał do nas płytę z xboxa do regeneracji. Niby wszystko spoko ale wysłał ją uwaga... w kartonie po butach a w środku nawalone tyle folii bąbelkowej, że można nią wyłożyć kilka kolejnych paczek dla klientów.

Dzisiaj dzwoni że płyta dotarła do niego i działa ale - GDZJE JEST MUJ KARTUN KCE GO Z POWROTEM!!!!!11

Ogólnie #gownoburza taka przez telefon że do teraz boli mnie głowa. Skończyło się na tym że natychmiast mamy odesłać jego karton z powrotem inaczej idzie na policję.

Co mamy robić? Odpowiedź z największą liczbą głosów wygrywa i wrzucimy zdjęcie.

#heheszki #kiciochpyta #pytanie #czystyubaw

Co zrobić?

  • Odesłać normalnie 6.0% (270)
  • Spakować karton po butach klienta w jeszcze większy i obłożyć jeszcze większą ilością folii 74.9% (3366)
  • Propozycja w komentarzu 19.1% (856)

Oddanych głosów: 4492

  • 69
  • Odpowiedz
@xgamecenter_pl: nie odsyłać mu kartonu, powiedzieć, że uległ zniszczeniu w trakcie rozpakowywania.

Następnym razem każą wam odesłać taśmę klejącą, którą posklejano paczkę i to w stanie nienaruszonym. Normalną praktyką i zwyczajem jest, że opakowanie, które się wysyła, NIE podlega zwrotowi - a jak się chce, by podlegało, to się o tym informuje wcześniej.

Zresztą, czemu w tym kraju największych psycholi i frustratów traktuje się z takim szacunkiem, tylko dlatego, że są
  • Odpowiedz