Wpis z mikrobloga

@top_czipsy: Unreal Engine -> UDK

@PanRatel: No pewnie się znajdzie taka opcja ;]

@patrykmajster: Dziękuję!

@JoeBlade: Chyba zgadłeś, choć szczerze mówiąc to pojęcie jeszcze przed chwilą było mi całkowicie obce :) Generalnie opieramy się na podbiciu Tonemappera oraz odpowiedniej modulacji poszczególnych kanałów dla różnych tonów (High, Mid oraz Scene Shadows).

I nie przesadzajcie z HDR i bloomem.

Postaramy się. Jak co to krzycz :)

@Ehrgeiz: Szczerze? Zainspirował
@mahina_pl: Dzięki! Użyjemy UDKowego aliasingu (innego chyba nawet nie bylibyśmy w stanie ze względu na ograniczenia UDK). Co do DOF to mam mieszane uczucia szczerze mówiąc. Jak już miałby być to raczej domyślnie wyłączony w opcjach.
@NukeButton: ja tam uwielbiam DOFa, dzięki niemu postacie w oddali wyglądają bardziej "prawdziwie", co do SMAA, nie znam się na UDK, ale jeśli daje możliwość pisania własnych shaderów to możecie napisać własne wygładzanie krawędzi jako zwykły shader :)
@mahina_pl: Pożyjemy, zobaczymy :) Najpierw chcemy zrobić rdzeń dema/prototypu, czyli postacie, mapy, dźwięki, a potem menu HUD i rzeczy typu Aliasing/DOF. Jak możesz to podaj jakiś przykład DOFa, który wg Ciebie dodaje tej "prawdziwości" postaciom :)