Wpis z mikrobloga

@mahina_pl: Dzięki! Użyjemy UDKowego aliasingu (innego chyba nawet nie bylibyśmy w stanie ze względu na ograniczenia UDK). Co do DOF to mam mieszane uczucia szczerze mówiąc. Jak już miałby być to raczej domyślnie wyłączony w opcjach.
  • Odpowiedz
@NukeButton: ja tam uwielbiam DOFa, dzięki niemu postacie w oddali wyglądają bardziej "prawdziwie", co do SMAA, nie znam się na UDK, ale jeśli daje możliwość pisania własnych shaderów to możecie napisać własne wygładzanie krawędzi jako zwykły shader :)
  • Odpowiedz
@mahina_pl: Pożyjemy, zobaczymy :) Najpierw chcemy zrobić rdzeń dema/prototypu, czyli postacie, mapy, dźwięki, a potem menu HUD i rzeczy typu Aliasing/DOF. Jak możesz to podaj jakiś przykład DOFa, który wg Ciebie dodaje tej "prawdziwości" postaciom :)
  • Odpowiedz