Wpis z mikrobloga

#pracit #it #testowanieoprogramowania

dostałem pracę jako młodszy tester. Nie mam doświadczenia ani wykształcenia kierunkowego - jestem samoukiem. We wtorek idę negocjować stawkę- ile zarabia się na takim stanowisku?
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@piolem: no pytali ale trzasnalem przedział 2k-2,5k brutto także wole wiedzieć w która stronę bardziej uderzać.miasto - lodz branża e-commerce. Firma nie jest jakaś duża i umowe praktycznie dowolna mogę wybrać
  • Odpowiedz
@Jakr: dokladnie jak pisze @gaily: duzo zalezy od firmy
domyslam sie ze jakas webowka testy manualne.

jak juz powiedziales to slowo sie rzeklo. negocjuce sie przed nie po podaniu swoich oczekiwan. Ja bym sugerowal na poczatku pracowac a kasa przyjdzie. w twojej sytuacji gdzie rzuciles 2-2,5 brutto (powaznie??? :) ) to ratowal bym sie b2b zeby miec z czego wyzyc.... mysle ze 3400 + vat na fakture + platne 20 dni urlopu i chorobowego to cos co bylo by
  • Odpowiedz
@Jakr: b2b : 3400 + vat to jakies 2800 na reke

chyba dalej jest niski zus przez pierwsze 2 lata wiec:

3400 + vat to faktura jaka wysatwiasz
vat zazwyczaj oddajesz caly - chyba ze
  • Odpowiedz
  • 0
zrobisz jak uważasz, działalność i b2b to nic innego niż więcej kasy w kieszeni, nie ma się czego bać
  • Odpowiedz
  • 0
sprzęt rtv, komputer i inna elektronika już kupiona może być wciagnietq
samochód i jego amortyzacja, paliwo, oleje, naprawy
dostosowanie biura, remont, materiały
delegacje zagraniczne, diety, bilety, hotele
kursy, szkolenia, oprogramowanie, książki
  • Odpowiedz
@piolem: Wątpię, aby OP od razu wynajmował specjalnie lokum, bądź deklarował część mieszkania na działalność. Remonty samochody, elektronika itd. itp. Jesteś pewien, ze samokształcenie można wyrzucić w koszty?

No i podsumowując, jeśli będzie generował takie koszty jak piszesz to nas rękę mu raczej nic nie zostanie =P
  • Odpowiedz