Wpis z mikrobloga

Hej,
Jestem związany z grupą ludzi tworzących indie dungeon crawlera o nazwie skullstone (tworzę muzykę). Ostatni post związany z grą, który wrzucałem, zainteresował parę osób, więc postanowiłem, że co jakiś czas będę na mikro dodawał jakieś najnowsze niusy (najczęściej małe) związane z grą i z tym, co wokół niej.

Dzisiaj możemy pochwalić się pierwszym latającym mobkiem, którego zaimplementowaliśmy do gry. Jest on swoistym połączeniem ważki i osy, z dość charakterystycznym ubarwieniem ;) Wszelkie opinie na temat tego stworzonka i kwestii technicznych mile widziane.

jak kogoś sam temat gry zainteresował, to zapraszam do śledzenie => #skullstone
dodatkowo wklejam fejsa: https://www.facebook.com/SkullstoneGame
i krótki artykuł, jakby ktoś chciał garść podstawowych informacji o grze zgromadzonych w jednym miejscu: http://www.gamewatcher.com/news/2016-21-01-indie-dungeon-crawler-skullstone-detailed-by-developer-frozen-shade

#gamedev #grafika3d #blender
x.....x - Hej,
Jestem związany z grupą ludzi tworzących indie dungeon crawlera o naz...

źródło: comment_nRMp38mqgRLHtd1MkN0Y0wvh1wpA6aI3.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@xXx_MatiSeba69_xXx: Jeśli masz czas i chęci opisz w następnym wpisie jak wygląda tworzenie muzyki do gry, organizacja waszej pracy, ile czasu i pieniędzy was kosztowała. Myślę że nie tyko mnie zaciekawią takie szczególiki.
  • Odpowiedz
@UZ01: Rewolucji żadnej nie będzie. Dungeon crawler to gatunek, który po prostu ściśle trzyma się ram gatunkowych, i jak próbuje już poza te ramy wyjść to... nie jest już dungeon crawlerem w gruncie rzeczy ;) Co nie znaczy, że nie będzie się o niczym wyróżniał. Przede wszystkim stawiamy na aktywną, bardziej dynamiczną i interesującą walkę: będą selfbuffy, heale, debuffy, ataki obszarowe, więc o wiele więcej możliwości niż w tych klasycznych
  • Odpowiedz
@xXx_MatiSeba69_xXx: Twój wybór, ale myślę że pokazywanie ludziom czegoś więcej niż tylko screeny i aktualizacje mogłoby zwiększyć popularność twoich wpisów, a tym samym waszej gry. A my mielibyśmy kolejny ciekawy tag opisujący gamedev od środka.
  • Odpowiedz