Wpis z mikrobloga

mirki wystrzegajcie się firmy kurierskiej #gls
największe gówno z jakiego kiedykolwiek korzystałem
1. kurier przyjechał przed 12, dom pusty
2. nie zadzwonił na tel.
3. zawiózł paczkę do jakiegoś punktu epaka 15 km od mojego domu...
Wiem, że zrobił co do niego należało ale #dhl #ups zawsze zadzwonią zapytać czy ktoś jest i bez problemu podrzucają paczkę 500 m dalej do szkoły gdzie pracuje mama albo do domu dziadków +/- 30 m. GLS - NIE POLECAM!

  • 25
  • Odpowiedz
@Wilier:
to wtedy musisz jechać. Mi chodziło o sytuacje gdzie kurier zostawia paczke w randomowym miejscu i podrabia podpis
  • Odpowiedz
@rdy: jeszcze kretyn nie wrzucił do skrzynki tylko włożył między pręty bramki i pies wyciągnął, awizo poszarpane i uślinione znalazłem przed drzwiami
zadzwonię tam do nich jutro i złożę jakąś skargę na gnoja
  • Odpowiedz
@Wilier: a teraz na serio. W przypadku usług kurierskich ma się to osobą a nie firmą. Normalny kurier się dogadac nie wazne dla jakiej firmy wykonuje usługi. Porównanie dlatego było idealne, tylko nie dostrzegasz analogii. Matka nie potrafi prowadzić to i wypadek miała, marka nie ma znaczenia. W przypadku firmy kurierskiej jest tak samo
  • Odpowiedz
@Wilier: Jak możesz porównywać DHL/UPS do GLS ? Wytłumaczę Tobie dlaczego kurier z DHL/UPS zadzwoni do Ciebie - bo ma #!$%@? czas, ze względu na małą ilość listów przewozowych i lepsze warunki pracy . Kurier to tylko człowiek i prawdopodobnie dzwonił do Ciebie lub z braku Twojej obecności nie zadzwonił i przekazał paczkę do najbliższego parcel point'u. Nikt nie będzie się #!$%@?ł z Twoją paczuszką i szukał Ciebie po całym mieście
  • Odpowiedz
@ArcziMiszcz: Nie prowadzę statystyk - nie jestem kurierem (wszystko zależy od rejonu/części kraju). Wiem za to bardzo dobrze jakie są warunki pracy w obu firmach i nie zdziwiłbym się, gdyby kurier GLS'u nie miał telefonu służbowego.
  • Odpowiedz
@ArcziMiszcz: mniej więcej. Bardziej o szacunek do pracy, którą wykonują różni ludzie. Fakt klient nie musi wiedzieć o tym jaka sytuacja panuje w firmie i żądać wzorowego wykonania usługi, ale z drugiej strony odrobina empatii nie zaszkodzi (zawsze mógł spróbować skontaktować się z kurierem /uzyskując nr. kuriera na callcenter/ przed wykonaniem usługi doręczenia i spytać się go o przewidywany czas dostarczenia paczki). Lepiej jednak wylać swoje żale na mirko i oczekiwać
  • Odpowiedz
@Wilier: @Bosser: @rdy: @kostya:
1. Kurierzy GLS mają telefony służbowe.
2. Nie mają obowiązku dzwonić wcześniej do klienta (choć często to robią zwłaszcza na zadupiach by nie jeździć na darmo) - przy czym często gęsto na liście jest "brak tel kontaktowego" lub totalne głupoty (12 cyfrowe numery tel).
3. Jeżeli w Twoim rejonie jest ParcelShop to mają obowiązek to tam dostarczyć (500 m do szkoły lub 30 m
  • Odpowiedz