@dzester: Ładnie wygląda. Daj białą owijkę i czarno-białe opony. Jeśli mogę się przyiebać: kierownica jest źle zamontowana. Dolna część chwytu powinna być poziomo. Chociaż prawda jest taka, że jeździsz jak chcesz. :)
@niemieczargentyny: Myślę, ze z tym kształtem kierownicy będzie trudno. Tym bardziej że manetki powinny tworzyć linię poziomą z górną rurą kierownicy. Jak dla mnie to powinna iść jeszcze do góry.
@niemieczargentyny: @thinbritishboy: nigdy nie mialem szosy :) co do dolnego chwytu zeby byl poziomo to jednak nie da rady :) baranek jest jakis koslawy :D ale tylko takiego mieli pasujacego do tego mostka :)
@thinbritishboy: Wszystko prawda, ale teraz masz długi ten płaski odcinek do klamkomanetek i może się okazać, że za bardzo leżysz. A górny chwyt jest raczej do odpoczynku. Z drugiej strony dolny chwyt może być niewygodny. Ja tylko proponuje, pojeździj tak, potem inaczej i będziesz wiedział co ci pasuje. W każdym razie ta kierownica nie była robiona z myślą o linii prostej :)
@niemieczargentyny: @dzester: To chyba dość stara kierownica, albo jakaś torowa. Rzadko się takie widuje i rzeczywiście ciężko będzie ustawić tak jak napisałem, ale pojeździsz to sam zobaczysz jak jest najwygodniej.
@niemieczargentyny: powiem ci, że każdy ustawia pod siebie rower. @dzester: dorzyć jeszcze jakąś korbe 105 i na support HT2 i tutaj też zrzucisz troche
@niemieczargentyny: Masz racje, ja po prostu zawsze miałem kierownice, w których główka manetki sterczała do góry, dzięki temu jestem w stanie to złapać na podjeździe i jechać na górnym chwycie bardziej pochylony.
Poznajcie arturka :)
Moje dziecko :)
8kg jak na obecny stan(ale jeszcze przytyje)
Jeszcze tylko kilka części zamontować :)
Jeśli mogę się przyiebać: kierownica jest źle zamontowana. Dolna część chwytu powinna być poziomo. Chociaż prawda jest taka, że jeździsz jak chcesz. :)
@dzester: dorzyć jeszcze jakąś korbe 105 i na support HT2 i tutaj też zrzucisz troche