Wpis z mikrobloga

#mikrokoksy #dieta #odchudzanie

Proszę nie zlinczujcie mnie ( ͡° ʖ̯ ͡°)
Jestem kompletnie zielony, znam się tylko na #!$%@?. Znajomi mówią, że mam dobrą "podstawę" by zacząć ćwiczyć czytaj. spory wzrost, masę + brzuszek. I właśnie głównie o ten brzuch mi chodzi.. Chciałbym się za siebie zabrać. Może polecić ktoś jakieś ćwiczenia jakąś dietę czy coś? albo 1 dziwną zasadę dzięki której schudnę w 2 tygodnie? #pdk Dzięki ;(
  • 13
wszystkie te "dietetyczne" przepisy z internetu wydają mi się dziwne, jakieś skomplikowane lub dziwne typu kanapki z owocami. Znacznie prościej i bez zastanawiania się zabrać kiełbasę nawalić keczupu.. wydaje mi się, że jakbym wiedział co mogę jeść "bez konsekwencji" to bym się tego trzymał
@czarnyzawias: podstawowymi produktami zabronionymi na diecie są min. cukier, miód, soki owocowe, mleko, jogurt, kefir, maślanka ;) -> czyt. pij wodę, carbo na treningach, herbate czarna/zielona ->możesz używać słodzików.
Dla przykładu na swojej osobie... Zminimalizowałem wartości cukrów do minimum i zatrzymałem wzrost wagi i "fatu", natomiast zwiekszylem intensywnosc treningów "aerobowych". Co do konkretnej diety to staram sie nie jeść tlustego. To wszystko
@czarnyzawias: moja dziewczyna to ma od miesiąca i przedłuża. Co tydzień dostajesz listę zakupów na najbliższy tydzień i przepisy. Masz możliwość podmieniania przepisów jak czegoś nie lubisz. Powiem ci że jedzenie wygląda świetnie, ale musisz mieć wagę kuchenną. Potrzebne są: twoja waga, wzrost, obwód pasa, bmi na oko. Wszystko ładnie z kreatora. Sam wybierasz cele i w jak długim czasie chcesz to zrobić. Sam wybierasz koszt miesięczny diety(minimum 500zł), ile czasu