Wpis z mikrobloga

Opowiem wam o moich przygodach ze sklepem #quokka.pl.

Zamówiłem sobie kilka opakowań #yerbamate do tego nową tykwę i bombilę. Paczka przyszła dosyć szybko (zamówienie w środę w nocy, w czwartek wysyłka, w piątek przesyłka w paczkomacie). Uradowany otwieram pakunek, wyjmuję po kolei suweniry, no i okazało się, że się nie zgadza. Zamawiałem Taragui Con Palo w paczce 250g a dostałem 0,5kg.
"O nie!" - pomyślałem. "Tak dalej być nie będzie!".
Hyc do klawiatury mojego Personal Computer i smaruję maila. W treści opisuję moje doświadczenia, że jak tak można, że pomyłka, że ja płaciłem za co innego i mnie się nie zgadza. Ze zdenerwowaniem proszę o nr konta szanownego sklepu (płaciłem PayPal'em), aby wyrównać kwotę do paczki większej - nie będzie nikt mi dawał więcej niż to, za co zapłaciłem.
Po jednym dniu dostałem odpowiedź od sklepu. Wiecie co mi napisali? Owszem, przyznali się do pomyłki, ale nr konta nie dadzą, niech to będzie prezent na walentynki!!! Jak tak można?! Tak się traktuje klienta?! Co najgorsze, fragment o walentynkach zobaczył #rozowypasek no i się zaczęło... Pretensje, że jakaś "kwoka" mi prezenty na walentynki wysyła, że co ja sobie wyobrażam, że śpię na kanapie. No ja bardzo dziękuję za taką obsługę...

Nawet nie wołam ich profilu, bo zaraz pewnie będą się tłumaczyć i robić te swoja PRowe zagrywki....

narowerzesamochodem - Opowiem wam o moich przygodach ze sklepem #quokka.pl.

Zamówi...

źródło: comment_eKV50rH5qWtiWTmYrij4LJrfc1DVSwLL.jpg

Pobierz
  • 71
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Dlatego śmiać mi się chcę, z przelewaniu firmie 10 zł na konto, bo się pomylili w wysyłce. ( strata dla nich to pewnie jakieś 5 zł max, bo reszta to ich marża)


@bones1909: cena to cena, jeśli ktoś ustala cenę, a ja godzę się ją zapłacić, to nie po to, by później wyliczać ile na mnie zarobił i czy mu się należało.
  • Odpowiedz
@zolwixx: Ja nie potrzebuje dorosnąć natomiast Ty jak widać tak, bo nie potrafisz patrzeć na pewne rzeczy szerzej. Gość prowadzący sklep internetowy ma setki jak nie tysiące zamówień dziennie i zawracanie mu gitary o 5 zł więcej szkody mu przynosi niż pożytku, bo musiał ogarnąć co to za zamówienie, o co chodzi i jeszcze odpisać na maila. Jednak jak widać Ty tego nie pojmujesz, bo g---o wiesz o przedsiębiorcach. To
  • Odpowiedz
@bones1909: ależ ja pracowałem przy systemie zamówień i widziałem ile czasu zajmuje ogarnięcie tematu. co jak co, ale z kwotą zamówienia akurat nigdy nie było żadnego problemu. najwięcej czasu pożerali klienci z reklamacjami, bo oprócz SZYBKIEGO odnalezienia zamówienia trzeba było jeszcze sprawdzić kilka rzeczy poza komputerem i to spowalniało całość.
wniosek:
albo nie umiesz pracować, albo nie masz do tego narzędzi, bo gównoproblem urasta u Ciebie do rangi poważnego problemu.
  • Odpowiedz
@quokkapl: @narowerzesamochodem Właśnie dlatego Quokka.pl to najlepszy sklep w jakim kiedykolwiek kupowałem, nie tylko yerbę, ale w ogóle. Właścicielka jest przemiłą osobą, na wszystkie maile odpisuje personalnie i bardzo szybko, ceny ma chyba najlepsze na rynku, stałym (może nie tylko stałym?) klientom dorzuca różne gratisy, do tego błyskawiczna wysyłka, szeroki asortyment, różne promocje...

  • Odpowiedz
@Underpeople:
@narowerzesamochodem: Dziś jest tyle miłości, że normalnie nie wiem co mam z nią zrobić. ( ͡ ͜ʖ ͡) Chyba trzeba dopisać to do właściwości yerby, że ją wyzwala w ludziach! :D A co do mojej postawy - to ja tak najnormalniej w świecie się tym jaram! Moim marzeniem było prowadzić sklepik z yerbą i dzięki Wam mi się to udaje. To jak
  • Odpowiedz
@quokkapl: Trochę się chichrałem przy czytaniu opisu tego produktu ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Colon Compuesta 90-60-90 (to nie żart, po tej yerbie będziecie mieć sylwetkę, jak Grzegorz Lato xD);


  • Odpowiedz