@Rezix: wiele dobrego to jedno, ale do roboty to niekoniecznie wystarczy :)
Chodzi m.in. o ogarnięcie całego workflowu i efektywną pracę z narzędziem. To mnie właśnie zdziwiło, że ktoś poza indykami tego używa w normalnej pracy. Bo jak ktoś robi sztukę dla sztuki to sobie może dłubać tygodniami nad modelami i renderingiem, w robocie nie ma na to czasu.
@TwigTechnology: a co to jest 'robota' wg Ciebie? :) bo Blender jest obecnie pełnoprawnym softem który pozwala na przygotowanie assetów 3D do współczesnych silników. Ba, do niektórych nie potrzeba nawet dedykowanego exportera... chociażby do Unreal 4.
Co do tempa pracy - co kto umie. Dla mnie tzw. industry standard, czyli 3DStudio to strasznie toporne i nieprzyjazne narzędzie. Co prawda zdarzyło mi się widzieć, że ktoś faktycznie w tym szybko pracuje, ale
@KMiklas: Branża wizualizacji jedzie na Blender + VRay :) Dodatkowo bardzo dobre wsparcie Blender posiada w Unity czy Quixel (obydwa bardzo dobrze radzą sobie z .blend więc migracja pomiędzy jest bezproblemowa)
@shruikan: oj... proces produkcyjny był dość długi z różnych powodów... wielu iteracji, żeby znaleźć to, czego dokładnie chcieliśmy. :) ale myślę że jeżeli bym miał od razu pomysł i gotowe rozwiązania, to maksymalnie z miesiąc w obecnej formie. I na pewno bym zrobił to lepiej.
Niedługo premiera The Following, dodatku do Dying Light... w sumie to już jutro!
Tymczasem możecie sobie poobracać jeden z ficzerów tego rozszerzenia, czyli autko, buggy, w którego tworzeniu miałem główny udział. :)
link link: https://sketchfab.com/models/970cb41c75b24e298e65da27585faa94
Przyciskiem po prawej na dole możecie włączyć textury w HD.
#grafika #grafika3d #gamedev #carboners #dyinglight #gry #samochody
#blender (a jak!) #pokazauto (w sumie moje :P)
źródło: comment_U6ZM0g956Rp3q0ba1avfhWFr14p15hhP.jpg
Pobierzhttp://www.blenderguru.com/articles/top-20-blender-renders-2015/
Chodzi m.in. o ogarnięcie całego workflowu i efektywną pracę z narzędziem. To mnie właśnie zdziwiło, że ktoś poza indykami tego używa w normalnej pracy. Bo jak ktoś robi sztukę dla sztuki to sobie może dłubać tygodniami nad modelami i renderingiem, w robocie nie ma na to czasu.
Co do tempa pracy - co kto umie. Dla mnie tzw. industry standard, czyli 3DStudio to strasznie toporne i nieprzyjazne narzędzie. Co prawda zdarzyło mi się widzieć, że ktoś faktycznie w tym szybko pracuje, ale
@Messix: Jest cała nowa mapa, większa niż poprzednie razem wzięte i nowy wątek fabularny... sporo mechanik i w ogóle. Właściwie jak nowa gra. :)
2. To jest Metalness / Roughness czy może Specular / Glossiness ?
1. tylko koła (i w tej scence broń i postacie)
2. Spec/Gloss
wołam @adrianprzetocki bo widzę że Cię plusował;)