Wpis z mikrobloga

Cześć miraski.

Niedługo premiera The Following, dodatku do Dying Light... w sumie to już jutro!

Tymczasem możecie sobie poobracać jeden z ficzerów tego rozszerzenia, czyli autko, buggy, w którego tworzeniu miałem główny udział. :)

link link: https://sketchfab.com/models/970cb41c75b24e298e65da27585faa94

Przyciskiem po prawej na dole możecie włączyć textury w HD.

#grafika #grafika3d #gamedev #carboners #dyinglight #gry #samochody

#blender (a jak!) #pokazauto (w sumie moje :P)
K.....s - Cześć miraski.

Niedługo premiera The Following, dodatku do Dying Light.....

źródło: comment_U6ZM0g956Rp3q0ba1avfhWFr14p15hhP.jpg

Pobierz
  • 17
@Rezix: wiele dobrego to jedno, ale do roboty to niekoniecznie wystarczy :)

Chodzi m.in. o ogarnięcie całego workflowu i efektywną pracę z narzędziem. To mnie właśnie zdziwiło, że ktoś poza indykami tego używa w normalnej pracy. Bo jak ktoś robi sztukę dla sztuki to sobie może dłubać tygodniami nad modelami i renderingiem, w robocie nie ma na to czasu.
@TwigTechnology: a co to jest 'robota' wg Ciebie? :) bo Blender jest obecnie pełnoprawnym softem który pozwala na przygotowanie assetów 3D do współczesnych silników. Ba, do niektórych nie potrzeba nawet dedykowanego exportera... chociażby do Unreal 4.

Co do tempa pracy - co kto umie. Dla mnie tzw. industry standard, czyli 3DStudio to strasznie toporne i nieprzyjazne narzędzie. Co prawda zdarzyło mi się widzieć, że ktoś faktycznie w tym szybko pracuje, ale