Wpis z mikrobloga

@boguchstein: okropna (,) ale spełnia swoją role jako reklama marki. Z racji tego, ze tak się wyróżnia sprawia, ze ludzie mówią o Rimmel. "Nie ważne co mówią, ważne ze mówią" -> podstawa reklamy ;) moze po to ją zatrudnili?
  • Odpowiedz
@Perdition: jest modelką bo ma charakterystyczną urodę. nie chodzi o to żeby przyciągała uwagę "brzydotą", jak to kilka osób nazwało, ale żeby różniła się od każdej innej brunetki czy blondynki. tego typu modelki nie mają się podobać przeciętnemu januszowi, tylko pasować do całego pomysłu reżysera i uwydatniać treść, przekaz
  • Odpowiedz
@ancynamonek: Może nie jest to kandydatka na Miss Świata i nie jest typową pięknością, ale masz rację. Ona na tych plakatach reklamuje szminkę, więc pierwsze na co według reklamodawcy powinno się zwracać uwagę to właśnie usta. Ta modelka jest idealna do kierowania uwagi na usta, wszyscy zauważają jej zęby.
  • Odpowiedz