Wpis z mikrobloga

jak kogos nie stac by eksploatowac samochod tak jak zostalo to zaprojektowane to po co kupuje taki samochod


@Makku11: Widzę, że raptem miesiąc temu zdałeś prawko. Domniemam więc, że i młody jesteś, także i to "via IOS" to też za pieniądze rodziców. Masz więc pełne prawo nie rozumieć pewnych rzeczy.

Konkluzja: poczekaj jeszcze chwilę, życie Ci zweryfikuje poglądy :-) Mi też wiele zweryfikowało.
  • Odpowiedz
@Turbator: ale nie rozumiem po prostu o co ten bol dupy nagle jak to wytknalem. Wiadomo ze jezdzic za darmo sie nie da ALE to jest wiedza powszechnie wiadoma i kazdy sie z tym liczy. Nie po to powstaja male, ergonomiczne i malo palace auta zeby ktos zamiast tego kupowal sobie hammera i zakladal w nim gaz. Nie mowiac o tym ze ktos kto juz sobie zalozy ten gaz pozniej
  • Odpowiedz
@Makku11: zauważ ze aby założyć instalacje do takiego hummera to trzeba dać conajmniej z 5k. Widziałeś chociaż kiedyś taka sumę na oczy? Nie rozumiem totalnie o #!$%@? sie do instalacji gazowych-sam nie jestem zwolennikiem ale jak bym miał mieć amerykańskiego suva albo pickupa 6,0 v8 o wadze 2,5T to oczywista sprawa ze bym #!$%@? gaz ale taki który nie pogorszy osiągów itp
  • Odpowiedz
@feuer: nie mowilem w tym przypadku akurat o Pudzianie, czy Jarku Dymku. A typowo polskie to jest apotoezowanie instalacji gazowych. I nie mam jakiegos wielkiego bolu dupy co do samych instalacji. Jedynie bol dupy mam o montowanie jej w samochodach takiej klasy. W starszych, niemlodych samochodach mi to nie przeszkadza, przynajmniej ekologiczniej dla srodowiska jest. A jak ktos lubi wachac zapach gazu w srodku to ja sie nie wtracam.
  • Odpowiedz
@3agle: Starasz się powiedzieć, że siłacze nie biorą anabolików? Biorą i to końskie dawki. Sporty siłowe są w czołówce pod tym względem. Podczas przygotowania do zawodów tygodniowe dawki testosteronu są 20 razy większe niż u amatora siłowni.
  • Odpowiedz