Wpis z mikrobloga

@hypation: jak będziesz chciał myknąć do nowego dworu to daj znać , wybiore się z tobą bo i mnie po głowie chodzi taki zamysł, a to prawda że od razu trzeba gażniki przestrajać i zawory ustawiać?
@teka82: nie wydech pod silnik tylko silnik musi być zestrojony z wydechem, nie ważne czy to będzie akrap, arrow czy stalowa rura fi 6, a takie strojenie odbywa się na hamowni.

@hypation: o tym edhauscie też słyszałem, koleszka dobrze te wydechy pruje, jeśli chodzi Ci tylko o dźwięk to powinno być oki :)
@Kick_Ass: @hypation: tłumik przelotowy zwiększa prędkość spalin, a co za tym idzie szybkość napełniania cylindra i szybkość powietrza na dolocie. Zaworów ustawiać nie trzeba, bo luzy zostają te same, ale kalibracja gaźników jest wskazana. Moto na wtrysku z sobą lambda same się dostosują (a przynajmniej powinny)
@Xargo1:

Jak nie masz nic przeciwko to uzupełnię:

"tłumik przelotowy zwiększa prędkość spalin, a co za tym idzie szybkość napełniania cylindra"

Bo nowoczesne silniki stosują tzw. przekrycie zaworów czyli jest moment kiedy otwarte są wydechowe i ssące co poprawia możliwości napełniania cylindra a nie jak w szkolnym modelu gdzie zamyka się wydechowy i dopiero otwiera ssący.

"Wtrysk z sobda lambda się dostosuje"

W granicach swoich parametrów autoregulacji, co oznacza że dodatkowej