Wpis z mikrobloga

Witam. Ma ktoś problem z zegarkiem od CUCOLa?
Chodzi o U8 Sport SmartWatch Phone Bluetooth Watch

Wysłali mi zepsuty, nie ładuje się od początku. Ma zwarcie na wejściu do ładowania. Ktoś to przechodził ?
Po długich negocjacjach gdzie migali się jak mogli twierdząc że nie mają na stanie wysłać zamiennik, ale jednocześnie wystawiają do sprzedazy. Dziś otrzymałem wiadomość :
"Seller: Hi customer,as there is a little problem with the watch, many customer can not charge the battery, so we recommend that refund you few dollars to solve the problem. Highly appreciated your udnerstanding. Thank you and best regards.2016-1-19 2:29:7"
Po co mi parę dolarów i zepsuty zegarek ? A gdzie kupon na $10 ?
O tak to działało jak bateria była jeszcze fabrycznie naładowana :
https://drive.google.com/file/d/0B3_SkU6pTxBcUUlyZWhtWDRIeUk/view

#jd
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@sylwek2k: Zaten żądam od gwaranta /sprzedawcy i JD/ naprawienia szkody poprez wymianę zegarka na dobry lub zwrot pełnej kwoty którą za niego zapłaciłem :) nie ważne przelewem, czekiem, PP czy kuponem :) Bo inaczej to jest po prostu banda oszustów.
  • Odpowiedz
@sylwek2k: Tak ? A od kiedy to PayPal zwraca kupon ? To konto mojego ojca, miał tylko jeden kupon nic nie kombinował kupił sobie zegarek i go wyrąbali, a raczej próbują wyrąbać. Sprzedawca sam pisze, że większość sprzedawanych zegarków jest zepsuta tylko w ofercie nie ma o tym ani słowa.
http://en.jd.com/product/U8-Sport-SmartWatch-Phone-Bluetooth-Watch_838097.html

"Seller: Hi customer,as there is a little problem with the watch, many customer can not charge the battery,"

Jak
  • Odpowiedz
@cpt_Nemo:

Przeciez masz odzyskac pieniadze. Wiec o co ci chodzi?
Kupon byl, ale go nie ma. Wykorzystal go raz i koniec. Kupon nie jest wielorazowego uzytku. Z czym masz problem?
Nigdy za kupon nie placiles, wiec niby czemu masz miec jeszcze raz mozliwosc jego wykorzystania?
  • Odpowiedz
@sylwek2k: To Ty tak twierdzisz, bo ja chcę odzyskać sprany zegarek a nie pieniądze. Sprzedawca je oferuje ale nie chce wysłać, nie chce też odesłania zepsutego.. Ja nie rozumiem czemu tak tu niektórzy bronią kombinatora i chcą żebym podkulił ogon. Czytać nie umiecie ? mam darowac kombinatorowi ?

"Seller: Hi customer,really sorry about that, as the item sold out now, we accept to refund you the money. already try our best
  • Odpowiedz
Uparles sie, ze ma ci przyslac nowy, tylko dlatego, ze doskonale wiesz, ze u innego sprzedawcy/na innym portalu w tej cenie nie kupisz.


@sylwek2k:

Och jaki Ty jasnowidz i najmądrzejszy w całej wsi :)
Ze zniżkami kupiłem dwa dla ojca i
  • Odpowiedz
Gdzie w zobowiązaniach gwarancyjnych JD jest napisane że to sprzedawca decyduje czy chcę zwrot kasy czy zwrot sprawnego towaru ?

Wskaż mi o jasnowidzu ?


@cpt_Nemo
  • Odpowiedz
@sylwek2k: "

and howthe item was purchased.


No właśnie, to gdzie masz jaki będzie zwrot jeśli rzecz kupina z kuponem ?
Bo zależnie czy ja zrezygnowałem i chciałem zwrotu czy sprzedawca nawalił to zwracali bez kuponu lub przywracali taki kupon. Wiem bo miałem taką sytucję i mi kupon zwrócili. A tu JD milczy, wypowiada się tylko sprzedawca. Mimo iż jak nie szło się dogadać reklamację złożyliśmy w JD. Minęło już
  • Odpowiedz
No właśnie, to gdzie masz jaki będzie zwrot jeśli rzecz kupina z kuponem ?


@cpt_Nemo:

Widze, ze ciezko do ciebie dotrzec. Kupon byl wazny do jakiegos dnia. Jak ci zwroca kupon, to dlaczego mieliby zmieniac okres jego waznosci? Gdzie masz napisane, ze masz otrzymac z powrotem kupon? Bo na stronie z regulaminem kuponow masz jak byk: "3) Value of the coupon non-refundable on
  • Odpowiedz