Wpis z mikrobloga

@Pan_wons: Ja dzwoniłem dwa razy. Stwierdzili, że z ich strony wszystko jest OK. Jak widać, nie jest i nie tylko ja mam ten problem. Być może wszyscy użytkownicy PLAY tak mają, tylko o tym nie wiedzą, bo do normalnego korzystania z neta wszystko jest ok. Tylko te mikrolagi kompletnie uniemożliwiają grę w jakąkolwiek "szybką" grę multi. Prawdopodobnie w najbliższych dniach nic się nie zmieni, bo PLAY ignoruje wiadomości klientów.
  • Odpowiedz
@YouCann: Oglądam na luzie twitcha w prawie najwyższej jakości i nie ma problemu. Muzyki w radiu czy na spotify też nie przerywa. Tylko w tym CS te lagi które cofają o dobre 3 metry dokuczają.
  • Odpowiedz
@CeZ_: @YouCann: @Pan_wons:
Aleksander Błaszkiewicz całkiem śmieszna historia. Nie wiem, na jakiej podstawie zatrudnia się ludzi do obsługi klienta. Zauważyłem ostatnio wysoką utratę pakietów ok.15%, więc zadzwoniłem do Play'a. Po przedstawieniu sprawy podaniu numeru, hasła dosatałem odp, że wykorzystałem już 20GB i zostało mi 40GB. Ni jak ma się to do mojej sprawy. Jeśli czyta to ktoś, kto wie, co to utrata pakietów, może zechce mi
  • Odpowiedz