Wpis z mikrobloga

@Jestem_Tutaj: doświadczenie godne polecenia. Tylko użyj do niego ogarnięte 2.4 jtd ~200 kucy i upewnij się, że zawias sprawny. Nie będziesz chciał wysiadać. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@Jestem_Tutaj: nie kupuj :). zatesknisz do swojej skody, jak ta alfa nie odpali rano czy po pracy, albo sie rozkraczy w drodze. wez se jakiegos japonca, albo niemca, a nie pchasz sie w jakies gowno
  • Odpowiedz
@slommy: w imieniu wszystkich #alfaholicy chciałem Ci oficjalnie podziękować za tą niesamowicie stereotypową i uprzedzoną wypowiedź. Dzięki Tobie i podobnym możemy kupować te świetne acz niedocenione auta po mocno zaniżonych cenach. Odwalaj dalej tą propagandową robotę i żyj spokojnie w błogim matriksie niemieckich taczek. Dziękujemy za poświęcenie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 1
@slommy: Nie znam się, ale się wypowiem.

Dwa lata mam alfe 156 z TS. Dwa razy nie odpaliła, bo przez dwa tygodnie stała nieruszana. Jeździ bezawaryjnie, kupiłem zadbany egzemplarz z klubu i jestem zadowolony. Silniki benzynowe to dość spore ryzyko jednak, bo są wrażliwe na jakość i poziom oleju (TS'y z założenia biorą go sporo), więc trudniej trafić zdrowy egzemplarz.

Osobiście polecam diesle. Są praktycznie niezniszczalne. A dźwięk pięciu cylindrów
  • Odpowiedz
@slommy: sąsiad ma 147 i klnie jak p------y, bo non stop musi zamawiac nowe czesci i co chwile kurier przywozi do nas jego paczki, bo go nie ma w domu xD i musi busem n-------ć do roboty kekekeke
nie no zobacze jeszcze, ale jak znajde w okolicy alfe to pewnie sie pokusze, c--j mala strata :D
  • Odpowiedz
  • 0
@Jestem_Tutaj: no nie mow ze nie wiesz... opel i fort c---a wort. wymien sie z sasiadem na tydzien samochodami on nie bedzie sie musial smrodobusami do roboty wozic, a ty poczujesz jak to byc alfaholikiem. tylko w robocie uprzedz, ze mozesz sie spoznic, albo nie dojechac, bo nie wiem wymysl, ze dziecko chore czy cos
  • Odpowiedz
  • 0