Wpis z mikrobloga

Co sądzicie o teorii, że Snoke to Darth Plagueis? Według mnie tłumaczyłoby to wiele niejasności np. skąd nagle pojawił się Snoke i skąd wiedział o tym co się działo "za zamkniętymi drzwiami" podczas wydarzeń na drugiej gwieździe śmierci (w nowelizacji epizodu VII):

“Kylo Ren, I watched the Galactic Empire rise, and then fall. The gullible prattle on about the triumph of truth and justice, of individualism and free will. As if such things were solid and real instead of simple subjective judgments. The historians have it all wrong. It was neither poor strategy nor arrogance that brought down the Empire. You know too well what did.” Ren nodded once. “Sentiment.” “Yes. Such a simple thing. Such a foolish error of judgment. A momentary lapse in an otherwise exemplary life. Had Lord Vader not succumbed to emotion at the crucial moment—had the father killed the son—the Empire would have prevailed. And there would be no threat of Skywalker’s return today.”

Byłoby to też fajne nawiązanie do trylogii prequeli. Na razie wydaje się, że ta teoria dalej może się sprawdzić - wciąż się pojawiają dowody ją potwierdzające - jak ten z motywami muzycznymi Snoke'a i Plegueisa.

#starwars
giraffe - Co sądzicie o teorii, że Snoke to Darth Plagueis? Według mnie tłumaczyłoby ...

źródło: comment_WGEtF7qY48Ysx0sVvv5nmbU4zNsoTcPS.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@giraffe: Ponoć któryś z aktorów zdementował że Snoke = Plagueis. Dużo rzeczy wskazywało na to że tak jest, i ciekawe czy można jednemu tweetowi aktora zaufać. Teoria bardzo ciekawa, w teorii Plaeugis zginął z rąk Sidiousa, jego powrót byłby mocnym ciosem patrząc na jego "background" - "Darth Plagueis was a Dark Lord of the Sith so powerful and so wise, he could use the Force to influence the midi-chlorians to
  • Odpowiedz
@sharaquss: Tak, miał: https://www.youtube.com/watch?v=v0LhC7N3mNI
Dla porównania motyw Snoke'a: https://www.youtube.com/watch?v=mSQ3BJVMfAI

@DarkSideOfTheForce: Tak. Przed premierą VII epizodu i po niej popularna była/jest teoria o tym, że Snoke to mistrz Palpatina, który jednak przeżył.

@diamentoni: @daray89: @dziki: Macie jakiś link do tego tweeta? Ogólnie to nie jestem pewien czy zawsze można ufać temu co mówią twórcy, bo chyba każdy pamięta jak J.J. Abrams dementował plotki
  • Odpowiedz
@giraffe: No jakby nie patrzeć też racja... ja jednak bardziej skłaniam się w stronę nowej postaci (co nie zmienia faktu, że Plagueisa bardzo chętnie bym zobaczył - nie mogę się doczekać jakiegoś badassowego Sitha :)
  • Odpowiedz