Wpis z mikrobloga

Mirki mam dość nietypową prośbę i wołam osoby z okolic #pszczyna #bielsko #czechowice #tychy #katowice #bielskobiala

Aktualnie pracujemy z kolegą w firmie produkcyjnej na stanowiskach serwisantów urządzeń przemysłowych + wsparcie IT Grażyn w biurach + montowanie różnego rodzaju terminali, kamer itp..

Niestety warunki w pracy zaczynają być coraz gorsze i niestety nie mamy żadnych perspektyw na rozwój, awans czy jakąś podwyżkę.

Chciałbym zapytać osoby, które zawołałem z danych miast czy nie znacie może jakiś firm, które szukają pracowników lub jest szansa złożyć CV na coś związanego z tym co robimy teraz, szeroko pojętą informatyką albo może zupełnie coś innego ale w miarę płatnego i z szansami na jakiś rozwój? Możecie polecić jakieś firmy albo coś?

Oboje jesteśmy po technikum informatycznym, ja dodatkowo studiuję zaocznie informatykę, nie boimy się roboty bo oboje pracowaliśmy w budowlance, kolega jeszcze jako mechanik samochodowy(wiem, że bezsensu po informatyce ale zmuszała nas do tego sytuacja finansowa i nie tylko). Specjalnych umiejętności w IT nie mamy - nie programujemy, bardziej zajmowaliśmy się właśnie wsparciem biurowym, podstawowym serwisowaniem sieci w zakładzie + obsługa terminali przemysłowych + głównie serwisowanie maszyn i urządzeń 3-4 rodzajów.

Oboje trochę zaniedbaliśmy kierunek rozwoju, który obraliśmy, teraz szukamy razem pracy by móc dojeżdżać wspólnie samochodem i zminimalizować koszty dojazdów i chcielibyśmy znaleźć coś z umową o pracę i z jakimiś perspektywami na przyszłość.

Nie oczekujemy żadnego 3000 na rękę bo sami zarabiamy teraz 1800zł. Ważne dla nas jest by była to praca gdzie się czegoś nauczymy + z biegiem czasu jak się człowiek wykaże to może zarobić coś więcej.

Oczywiście szukamy po ogłoszeniach w sieci ale wiadomo, że z polecenia zawsze lepiej.

Z góry dzięki za jakąś pomoc.

#praca #pracbaza
  • 4