Aktywne Wpisy
mybeer +182
Ile netto zarabiają Polacy pod koniec 2024 roku? Zapraszam do wzięcia udziału w ankiecie.
Odpowiadamy kwotą zarobków na rękę, dzieląc dochód roczny przez 12.
Sprzedałeś Opla - nie znaczy, że zarabiasz 30k miesięcznie. Masz kawalerkę inwestycyjna 3k dochodu a 2,8k raty - nie zarabiasz 3k. Itd.
Bezrobotni
Odpowiadamy kwotą zarobków na rękę, dzieląc dochód roczny przez 12.
Sprzedałeś Opla - nie znaczy, że zarabiasz 30k miesięcznie. Masz kawalerkę inwestycyjna 3k dochodu a 2,8k raty - nie zarabiasz 3k. Itd.
Bezrobotni
Ile zarabiasz miesięcznie na rękę?
- Poniżej 4.000 8.1% (587)
- 4.001-5.500 15.4% (1111)
- 5.501-7.000 16.7% (1202)
- 7.001-9.000 14.1% (1015)
- 9.001-12.000 14.5% (1049)
- 12.001-15.000 7.8% (560)
- 15.001-18.000 4.8% (347)
- 18.001-22.000 3.9% (283)
- Powyżej 22.000 10.5% (755)
- Nie zarabiam w Polsce 4.2% (305)
radziuxd +1458
Generalnie MiniCab sprzedaje się tragicznie, nabiło się jakieś 400 pobrań i teraz mam 1-2 pobrania dziennie. Żadna strona czy blog do których wysyłałem press kita nie opublikowała notki nt. mojej gry, były to m.in. komórkomania, antyapps, android police, android.com.pl. Trochę smutłem, tym bardziej że wielokrotnie na tych portalach widywałem informacje o grach, które nieskromnie mówiąc są o wiele bardziej gówniane od mojej.
Znalezisko na głównej wykopu też nie przyniosło zbyt dużo pobrań, może z 200. I tym sposobem gra okazała się klapą, mimo tego że była to gra, w którą włożyłem najwięcej napracowania i naprawdę wierzyłem że osiągnie sukces. Także trochę smutłem w związku z tym i bardzo gruntownie przemyślałem to czy nadal chcę robić gry mobilne, bo jaki jest sens robić coś co się ludziom nie podoba, równie dobrze mógłbym robić gry i chować je do szuflady. Niebagatelny wpływ na to ma także fakt że wydaję swoje gry tylko na Google Play, tamtejszy rynek jest krwiożerczy i w żaden sposób nie promuje nowych produkcji, gra bez marketingu praktycznie przepada w rankingach.
Tak czy inaczej zmieniam kierunek, kończę z robieniem gier oryginalnych i z napracowaniem i będę szedł w sprawdzone schematy i robił klony oraz drobne gierki nastawione na zysk.
Po drugie, po nowym roku mam zamiar zacząć robić płatne assety do gier i wystawiać je w sklepach. Pierwszy "testowy" pakiet, który zrobiłem na szybko, aby zbadać rynek trafił do sklepu i sprzedałem już dwie sztuki w poprzednim tygodniu.
Do zobaczenia tutaj: https://www.gamedevmarket.net/asset/pixel-gui-pack-3779/
Po trzecie znalazłem konkurs unity i microsoftu, dzięki któremu dostałem konto deva za free i chcę przeportować moją grę na #windowsphone a jako że nie posiadam żadnego urządzenia z tym systemem i bazuję tylko na emulatorze to chciałbym niedługo prosić kilka osób o przetestowanie produkcji zanim trafi na konkurs :)
https://unity3d.com/contest/windows
Po czwarte, żeby zakończyć pozytywnym akcentem, mój artykuł o tym jak mi minął rok w gamedevie dzięki pomocy z tłumaczeniem na język angielski kolegi @Keffiro (polecam und pozdrawiam :)) zapostowałem na portalu gamedev.net. Artykuł zdobył prawie 8k wyświetleń i zapewnił sporo nowych obserwujących na twitterze oraz masę ciepłych słów. Link poniżej:
http://www.gamedev.net/page/resources/_/technical/mobile-development/my-year-as-a-mobile-gamedev-r4252
No. I to by było na tyle, dzięki wszystkim za wsparcie i miłe komentarze przez cały 2015 rok i jeszcze wcześniej. W 2016 wkraczam na pełnej bulwie i tego samego Wam życzę.
--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 2 dni.
#odzeradogamedevelopera #gamedev
@Niedzwiedz87:
@pcmasterrace:
Dzięki wielkie,jak coś to będę postował pod tagiem #windowsphone :)
@TadeuszSynZygmunta: i dobrze. lumia 435 to jakieś 280 zł, jak coś mogę potestować
Jak co to jak jeszcze nie sprzedam tego ścierwa to mogę potestować :)