Aktywne Wpisy
SzubiDubiDu +128
Szukam brytolskich filmów do oglądania. Nie chodzi o samą produkcję brytyjską a ten ciężki brytolski klimat - brzydkie ulice, brzydkie mordy, szara pogoda i ciężki akcent, że bez napisów nic nie rozumiesz.
Wszystko z 70s/80s/90s/2000s poproszę. Macie coś?
Do tej pory polecam:
1. Trainspotting (1996) - film pozornie o ćpunach ale w sumie to kinematografia o ludziach, którzy nie wiedzą co zrobić ze swoim życiem i ze soba "CZUS LAJF" i ciężki szkocki akcent
Wszystko z 70s/80s/90s/2000s poproszę. Macie coś?
Do tej pory polecam:
1. Trainspotting (1996) - film pozornie o ćpunach ale w sumie to kinematografia o ludziach, którzy nie wiedzą co zrobić ze swoim życiem i ze soba "CZUS LAJF" i ciężki szkocki akcent
Maczuga_Herkulesa18 +328
100 plusów i pisze do konsultantki sklepu erotycznego w którym się zaopatruje, że świetnie się bawie przy ich zabawkach + wklejam jej odpowiedz w komentarzu #logikaniebieskichpaskow
Generalnie MiniCab sprzedaje się tragicznie, nabiło się jakieś 400 pobrań i teraz mam 1-2 pobrania dziennie. Żadna strona czy blog do których wysyłałem press kita nie opublikowała notki nt. mojej gry, były to m.in. komórkomania, antyapps, android police, android.com.pl. Trochę smutłem, tym bardziej że wielokrotnie na tych portalach widywałem informacje o grach, które nieskromnie mówiąc są o wiele bardziej gówniane od mojej.
Znalezisko na głównej wykopu też nie przyniosło zbyt dużo pobrań, może z 200. I tym sposobem gra okazała się klapą, mimo tego że była to gra, w którą włożyłem najwięcej napracowania i naprawdę wierzyłem że osiągnie sukces. Także trochę smutłem w związku z tym i bardzo gruntownie przemyślałem to czy nadal chcę robić gry mobilne, bo jaki jest sens robić coś co się ludziom nie podoba, równie dobrze mógłbym robić gry i chować je do szuflady. Niebagatelny wpływ na to ma także fakt że wydaję swoje gry tylko na Google Play, tamtejszy rynek jest krwiożerczy i w żaden sposób nie promuje nowych produkcji, gra bez marketingu praktycznie przepada w rankingach.
Tak czy inaczej zmieniam kierunek, kończę z robieniem gier oryginalnych i z napracowaniem i będę szedł w sprawdzone schematy i robił klony oraz drobne gierki nastawione na zysk.
Po drugie, po nowym roku mam zamiar zacząć robić płatne assety do gier i wystawiać je w sklepach. Pierwszy "testowy" pakiet, który zrobiłem na szybko, aby zbadać rynek trafił do sklepu i sprzedałem już dwie sztuki w poprzednim tygodniu.
Do zobaczenia tutaj: https://www.gamedevmarket.net/asset/pixel-gui-pack-3779/
Po trzecie znalazłem konkurs unity i microsoftu, dzięki któremu dostałem konto deva za free i chcę przeportować moją grę na #windowsphone a jako że nie posiadam żadnego urządzenia z tym systemem i bazuję tylko na emulatorze to chciałbym niedługo prosić kilka osób o przetestowanie produkcji zanim trafi na konkurs :)
https://unity3d.com/contest/windows
Po czwarte, żeby zakończyć pozytywnym akcentem, mój artykuł o tym jak mi minął rok w gamedevie dzięki pomocy z tłumaczeniem na język angielski kolegi @Keffiro (polecam und pozdrawiam :)) zapostowałem na portalu gamedev.net. Artykuł zdobył prawie 8k wyświetleń i zapewnił sporo nowych obserwujących na twitterze oraz masę ciepłych słów. Link poniżej:
http://www.gamedev.net/page/resources/_/technical/mobile-development/my-year-as-a-mobile-gamedev-r4252
No. I to by było na tyle, dzięki wszystkim za wsparcie i miłe komentarze przez cały 2015 rok i jeszcze wcześniej. W 2016 wkraczam na pełnej bulwie i tego samego Wam życzę.
--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 2 dni.
#odzeradogamedevelopera #gamedev
@Grzmihui:
@cyckidupa:
Na razie spróbuję z tymi assetami, bo widzę potencjał na zysk :)
Do "po trzecie": Poważnie chcesz poświęcać czas na portowanie gry na platformę, która posiada ~2.5% rynku i maleje?
Tylko w sumie mam pytanie - ostatnio robiłeś jakieś tam mini-ama na głównej, w którym mówiłeś, że kodujesz gierki jako hobby. Dlaczego w takim razie po 'komercyjnej klapie' MiniCaba postanawiasz robić klony i drobne gierki nastawione na zysk? Wychodzi na to, że jednak chciałeś osiągnąć jakiś przychód, a nie że robiłeś czysto hobbystycznie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A hajsy chcę zrobić żeby wejść na rynek iOS, na którym łatwiej wypromować gry z "napracowaniem" :)