Wpis z mikrobloga

Mirki z tagu #android
Ostatnio popełniłam wśród znajomych dość ostrą krytykę smartfonów jako urządzeń niepotrzebnych, trochę pod wpływem ostatniego znaleziska na głównej w tym temacie. Jako że sama jestem #bojowkasymbian i telefonu używam tylko do komnukacji, a jednocześnie za Chiny Ludowe nie potrafiłabym zrezygnować z klawiatury, moja krytyka została dość ostro storpedowana, przekraczając wielokrotnie wszelkie granice.
I tu moje pytanie - jako że mam pomysł by wkrótce kupić jakiegoś smartfona na miesiąc, przetestować go i codziennie opisywać jak bardzo jest zły, a nie znam się na rynku smartfonów wcale, potrzebuję porady. Jeśli już miałabym wybierać, to smartfon taki musiałby mieć dobrą baterię (minimum ~2 dni pracy), czystego (niebrandowanego przez operatora bądź producenta) Androida, bardzo dobre wsparcie społeczności, dostępność akcesoriów (osłony, etui, stojaki, itd.) oraz nie kosztować więcej niż ±700zł (używany) przy zachowaniu sensownych parametrów.
Jakieś pomysły?

#symbian #bojowkaandroid #androidmasterrace #telefony #smartfon #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 24
@WsiadamDoRobota: Ja bym postawił na nexusa. Bo motog to dobra opcja i tez fajne telefony, ale one są dobre jak ktoś chce kupić dobry telefon i nowy bo nexus już dawno wypadł z rynku. Jesli nie bedzie ci przeszkadzał brak slotu na sim, slaby aparat (chociaż wątpię ze będzie gorszy od tego w twoim obecnym telefonie) i słaba bateria to nic lepszego nie znajdziesz.
Chociaż to na ile komu starcza bateria
@vegaushp: A, okej. Zastanawiam się tylko jak z tą pamięcią RAM, bo wszystkie Moto G mają 1GB. A jak już pisałam, miałam przez rok telefon z taką ilością pamięci i wiem, że w tym albo przyszłym roku będzie to już ilość niewystarczająca, bo ludzie nie umieją pisać aplikacji.
@fervi: Ja tam zaglądam na XDA, ostatnim release to jest CM12.1 i BlissPop na autobuildach, już nawet na XDA nie wrzucają tylko trzeba szukać na sieci autobuildów z "xt897" albo "moto_msm8960".